مرزبانان بیرجندی میزبان خادمان حرم امام رضا (ع) بودند.


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844220

سربازان در مرز شهید بیرجند خدا و پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) را پذیرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان ؛ مرزبانان بیرجندی صبح امروز همزمان با دهه کرامت در سایه خورشید قرار گرفتند و عطر و بوی حرم مطهر رضوی را استشمام کردند و توفیق حفظ مرزهای جمهوری اسلامی را از محضر معظم له طلب کردند.

مرزبانان و سربازان عاشق امام رئوف در این مهمان نوازی لحظاتی پاک و زیبا خلق کردند و ارادت خود را به امام هشتم نشان دادند. و سیره اهل بیت (ع) کسانی بودند که مسئولیت خود را به نحوی پسندیده انجام می دادند که مورد شکر قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدمهدی یاوری با بیان اینکه باید با تمام وجود از سنت ها، اعتقادات و مرزهای اسلامی دفاع کنید، افزود: ع. مردم با استقبال از کاروان های زیر آفتاب نشان می دهند که معنویت را جایگزین فشار اقتصادی نمی کنند.

وی گفت: این محبت به اهل بیت(ع) خاری در چشم دشمن است و دشمنان سال ها عمر کرده اند که محبت اهل بیت(ع) را از دل می گیرند، اما تنها یک سرود به سردار سلام می دهد. کل سیستم امنیتی غرب».

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید گفت: امام رضا (ع) در بحبوحه حکومت عباسیان بر اثر ظلم و ستم زیر بار امضای دستورات نبودند و این ویژگی جامعه اهل بیت است.

یاوری با تاکید بر اینکه امنیت و نظم مجانی به دست نمی آید، نتیجه ایمان و ایمان خطاب به مرزبانان است: و این خدمت برای شما باقیات الصالحین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید