ایجاد پایگاه های پشتیبانی برای اسکان اضطراری مسافران در محور هراز


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817775

عباس حسینی از ایجاد پایگاه های اورژانس برای اسکان اضطراری مسافران در محور هراز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سید عباس حسینی جمعه شب در بازدید از مراکز اسکان نوروزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی آمل از ابتدای سال جاری فعال بوده از فعال شدن ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: 9 ستاد اسکان نوروزی شهرستان آمل فعال است. مدارس و سه مرکز اجتماعی در شهر آمل امکان اسکان مسافران نوروزی توسط وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است.
حسینی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 270 خانوار با یک هزار و 40 مسافر در ستاد فرهنگیان ساماندهی شده اند.

فرماندار شهرستان آمل از تجهیز بیش از 100 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمامی متقاضیان اسکان در شهرستان آمل در مراکز تعیین شده پذیرش و ساماندهی می شوند.
وی تاکید کرد: در صورت نیاز امکان اسکان مسافران نوروزی در سایر مراکز پذیرایی نیز فراهم می شود.

حسینی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک محور هراز، امکان اسکان اضطراری مسافران در این محور توسط نیروهای هلال احمر شهرستان فراهم است.

وی افزود: پلور، کهرود و گزنک در محور هراز شبانه 450 مسافر را به نوروز می رساند و هم اکنون با تغییر شرایط جوی و نیاز به اسکان مسافران در پایگاه های هلال احمر اسکان داده می شوند.

حسینی تصریح کرد: امکان اسکان اضطراری مسافران در سالن های ورزشی، مدارس و مساجد در محور هراز فراهم شده و در حال آماده سازی است و در مواقع ضروری ظرفیت اسکان شهرستان افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید