ایجاد 10 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سیستان و بلوچستان


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910627

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مهدی عبادی گفت: کمیته همیاری استان باید در سال جاری 23 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که با جذب 584 میلیارد تومان منابع، 10 هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ؛ سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد استان در سال گذشته فعالیت های مهم و گسترده ای را انجام داد که بیشترین آن را انجام داد. که مهم ترین آن بحث مسکن و اشتغال بود.

وی افزود: سال گذشته اعتبار اشتغال سیستان و بلوچستان 408 میلیارد تومان بود که 392 میلیارد تومان آن در سال گذشته و مابقی در فروردین و اردیبهشت امسال پرداخت شد که 14 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد و همین امر باعث شد کمیته حمایت از امام زمان (عج) خمین به (ره) استان در جشنواره شهید رجایی معرفی شد و با دریافت لوح تقدیر و کسب مقام سوم کشوری در زمینه اشتغالزایی.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: بانک ها به عنوان همکار کمیته امداد نقش موثری در پرداخت وام به مردم دارند و بر این اساس تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی همچنین به اسکان بیماران اشاره کرد و گفت: در پایان سال 1397 پروژه اسکان 6000 بیمار راه اندازی شد که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

عبادی خاطرنشان کرد: بیش از 1500 واحد در دست ساخت است و امسال تفاهم نامه ای با سپاه، بنیاد مصطفان و چند نهاد دیگر منعقد شد تا اتفاقات خوبی برای مددجویان کمیته امداد رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید