پیش بینی 19000 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838760

مدیرکل کمیته یاری امام خمینی (ره) کرمانشاه اعلام کرد؛

پیمان ترکمانه گفت: در صورت توزیع و جذب وام توسط بانک های موجود، پیش بینی می شود در سال جاری 19 هزار شغل پردرآمد برای مشتریان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان ترکمانه در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز از پیش بینی 19 هزار گزینه سریع پرداخت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: این امر در صورت اعطای و جذب وام توسط بانک های موجود در سال جاری محقق خواهد شد. “

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: برای این منظور بیش از 1000 میلیارد فولاد از تسهیلات کرز الحسنه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سقف اشتغال مددجو 100 میلیون تن است که به صورت غیر ضروری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: در حوزه اشتغال توانسته ایم برای 8 هزار شغل ایجاد کنیم که برای آن 336 میلیارد تن وام هزینه شده است. برای هر شغل به طور متوسط ​​50 میلیون تن اعتبار پرداخت شد.

ترکمانه گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات خانوارها با بازپرداخت وام حل شده است در مجموع 7 هزار و 243 فقره وام با رقم 337 میلیارد تن برای اشتغال خانوارهای تحت تکفل پرداخت شده است.

وی گفت: در پایان سال گذشته 58 هزار خانوار با جمعیت 172 هزار نفری تحت پوشش کمیسیون قرار گرفتند و با کمک مجلس و دولت حدود 51.6 میلیارد تن مستمری پرداخت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید