16 هزار فرصت شغلی برای خراسان شمالی در سال 1401 پیش بینی شده است


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822944

محمدرضا حسینی نژاد گفت: رشد اقتصادی از سوی دولت به سمت استان ها هدایت می شود و سهم این استان از میزان اشتغال ایجاد شده در سال جاری 16 هزار نفر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسینی‌نژاد استاندار خراسان شمالی روز دوشنبه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی گفت: رشد اقتصادی ناشی از مدیریت استان است و سهم استان از ایجاد اشتغال در سال جاری 16 هزار نفر است.

وی افزود: اقتصاد خراسان شمالی بر پایه کشاورزی و گردشگری است و باید سهم همه بخش ها در اشتغال زایی امسال مشخص شود و در این راستا تلاش کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان برای رسیدن به این جایگاه باید به رشد اقتصادی 7.4 درصدی در استان برسیم.

حسین نژاد گفت: برای رسیدن به هر هدفی نیاز به برنامه ریزی داریم و دستگاه های اجرایی این فرصت را دارند که در نیمه دوم اردیبهشت ماه نقشه راه خود را برای رسیدن به این هدف تدوین و مشخص کنند و این برنامه باید شفاف و قابل دفاع باشد و روش ها برای رسیدن به هدف در آن مشخص شود.

وی با اشاره به شعار سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان و ایجاد اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: شناسایی گامی در جهت تولید آن است.

حسین نژاد با بیان اینکه باید نقشه راه خراسان شمالی در حوزه توسعه دانش بنیان تدوین شود، گفت: در این راستا باید سامانه جامعی تشکیل شود و مشخص شود چه کالاهایی در ساخت و ساز سرمایه گذاری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید