نرخ بیکاری در لرستان 15 درصد است / 39 هزار فرصت شغلی برای استان در نظر گرفته شده است


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816761

ابراهیمی با بیان اینکه نرخ بیکاری در لرستان 15 درصد است، گفت: 39 هزار فرصت شغلی برای استان لرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ما در استان نه مشکل ارزی داریم و نه مشکل مرزی و عقیدتی، بلکه مشکل ما اقتصادی است، امیدواریم دولت و مردم و دولت در میدان باشند که: «استان را بسازیم تا روزی برسد. از محرومیت و بیکاری صحبت نکنیم

وی افزود: نرخ بیکاری در استان لرستان 15 درصد است که رقم بالایی است و همچنین برای سال آینده 39 هزار شغل در نظر گرفته شده است و انتظار داریم دولت با امکانات و تجهیزات ما را در تحقق این امر یاری کند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: باید به فکر اصلاح سیاست ها، معافیت های مالیاتی، جانمایی پروژه ها، کاهش بیمه سهم کارفرما باشیم تا بتوانیم این میزان اشتغال را ایجاد کنیم. ما می توانیم در پیشبرد برنامه ها موفق باشیم.

ابراهیمی گفت: پروژه هایی در استان وجود دارد که نیمه تعطیل و تعطیل هستند اما قسمت آن شروع نشده و یا جهت دهی کم است که باید احیا شود و به تولید برسد. و بازار بالایی برای فروش و سرمایه گذاری دارند که به ایجاد شغل و کسب درآمد کمک می کند.

وی گفت: می خواهد مزارع به استان بیایند و ما در بخش های مختلف ظرفیت خوبی داریم و با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم در برنامه ها پیش برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید