با هدف ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای چهارمحال و بختیاری در سال جاری


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854745

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع اشتغال در این استان به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد و امسال 20 هزار شغل برای چهارمحال و بختیاری هدف گذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان اردل شهری قدیمی است اما متاسفانه سطح محرومیت آن بالاست.


وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از نیازمندترین شهرستان های چهارمحال و بختیاری است، گفت: امروز بازدیدهای زیادی داشتیم و مکانی را برای احداث مجتمع 100 هکتاری برای ایجاد گلخانه در نظر گرفتیم و این موضوع منتقل می شود. به وزیر جهاد کشاورزی برای کمک به واگذاری زیرساخت های این پروژه دولتی.


عبدالملکی افزود: جلساتی با اهالی شهرستان برگزار و درخواست ها برای اقدام بعدی مطرح و ثبت و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: بحث اشتغال در این استان جدی خواهد بود و امسال 20 هزار شغل به چهارمحال و بختیاری هدایت شده است که از تمامی امکانات و زیرساخت ها و سازوکارهای قانونی لازم برخوردار است. اداری و اجرایی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید