ایران به روسیه آموزش می دهد که چگونه تحریم ها را دور بزند

ایران به روسیه آموزش می دهد که چگونه تحریم ها را دور بزند

روز جدید : امروز مسکو می تواند از ایران بیاموزد که چگونه تحریم ها را دور بزند و اثرات آن را کاهش دهد. به گزارش سی ان ان، این کمک از قبل آغاز شده است. مسکو در این زمینه توصیه هایی از تهران دریافت کرده است. ایرانی ها نیز به نوبه خود موافقت کردند که در این راه به روسیه کمک کنند و در مقابل از این کشور خواستند تا به آنها برای دستیابی به توافق هسته ای جدید کمک کند.

افزایش تولید داخلی، پرداخت بدهی برای جلوگیری از کاهش بیشتر، و افزایش ارزش روبل با چشم انداز استفاده از آن برای پرداخت هزینه گاز. اینها استراتژی های دولت فعلی روسیه است که هدف آن خنثی کردن تأثیر تحریم های غرب بر اقتصاد روسیه است. البته ممکن است اینها کافی نباشد. در هر صورت، روسیه با خطر کاهش قابل توجهی مواجه است، به خصوص اگر اروپا بخواهد واردات نفت را متوقف کند. در این صورت، مسکو می تواند نه تنها یک متحد، بلکه معلمان واقعی و تمام عیار پیدا کند که سال ها مجبور به دور زدن تحریم ها شده اند. جمهوری اسلامی ایران می تواند در اینجا به کمک فدراسیون روسیه بیاید.

از زمان روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران، این کشور تا حد زیادی تحت تحریم های غرب بوده است. این اقدامات به طور خاص برای وادار کردن حکومت مذهبی ایران به مذاکره درباره موضوع هسته ای و تمرکز سیاست خود بر میز مذاکره انجام شد. در واقع تحریم ها تاثیر چندانی نداشت. بنابراین امروز ایران تحت تحریم است، اما از برنامه هسته ای خود دست برنداشته است.

همه چیز به روش مخلوط کردن مالزی انجام می شود. تعدادی از کشتی ها یک شبه به بنادر جنوب شرقی آسیا، عمدتا در مالزی فرستاده می شوند. وقتی به سواحل این کشور یا سایر کشورهای منطقه می رسند، ترانسپوندرهای خود را خاموش می کنند تا دیگر نتوانند مکان یابی شوند. سپس سایر کشتی ها به آنها نزدیک می شوند و این نوع نفت خام را عرضه می کنند که سپس به بازارهای بین المللی می رود. ایرانی ها این تاکتیک را اختراع نکرده اند و در دریای مدیترانه از آن برای قاچاق نفت از سواحل مالت یا لیبی استفاده می شود. اما تهران بارها موفق به گلزنی شد.

امروز مسکو می تواند از ایران بیاموزد که چگونه تحریم ها را دور بزند و تاثیر آنها را کاهش دهد. به گزارش سی ان ان، این کمک از قبل آغاز شده است. اگر در مورد ایران صحبت کنیم، تاکتیک اختلاط مالزی را برای روس ها مخلوط لتونی می نامند. مسکو در این زمینه توصیه هایی از تهران دریافت کرده است. ایرانی ها نیز به نوبه خود موافقت کردند که در این راه به روسیه کمک کنند و در مقابل از این کشور خواستند تا به آنها برای دستیابی به توافق هسته ای جدید کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید