ایران به یک قدرت سیاسی، نظامی و نظامی تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817632

حجت الاسلام فرزانه گفت که ایران به یک نیروی سیاسی و نظامی «نفوذ» در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام محمد باکر فرزانه در نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اولین و ریشه دارترین جهاد را دستور می دهند; دوری از ترس و ناامیدی از خود و دیگران، امید شادی و خوشبختی با انتظار برای رسیدن به آنچه دوست داریم است.

وی افزود: ایران از انرژی عدالت خواهی دل خوشی ندارد و تا زمانی که عدالت در جهان پخش نشود آرام نخواهد گرفت.

امام جمعه مشهد گفت: اولین عامل مشوق نهضت ملت ایران وعده های الهی است و در این شکلی که ما هستیم همه اجزای خلقت با ما همراه است چرا که حق با ماست و وعده های الهی را بارها در آن مسیر دیده ایم. “

فرزانه مردمی بودن و رهبری خاص و الهی در جامعه اسلامی را دومین امید به آینده کشور عنوان کرد و افزود: نظام اسلامی ما که توانسته اسلام را در قالب یک نظام اجتماعی شکل دهد یکی دیگر از این است. امید جامعه، شعله های آتش استکبارستیزی را در جبهه مقاومت اسلامی شعله ور می کند و ایران را به یک نیروی درجه یک سیاسی، نظامی و تأثیرگذار در منطقه تبدیل می کند.ا


وی ادامه داد: پس از جنگ های صلیبی، غرب متوجه شد که اگر می خواهد بر جهان حکومت کند باید علم داشته باشد و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان بر آن مسلط شود، اما امروز نظام اسلامی غرب را ذلیل کرده و نتوانسته است غرب را به تفرقه بیندازد. ایجاد وحدت. مسلمانان است.

امام جمعه موقت مشهد، موفقیت مجاهدان یمنی را مصداق پیروزی حق در سنت و شریعت الهی دانست و گفت: دروغ در منابع مادی و قدرت سیاسی و علمی بهتر است، اما خداوند به اندکی وعده داده است. اما بر دشمنان پیروز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید