ایران تکواندوکاران خوب زیادی دارد. ما را به چالش کشیدند/ مهربانی و ادب از خصوصیات ایرانیان است


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814046

از کسب 3 مدال در تکواندو جام فجر خوشحالیم

سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان گفت: بازیکنان تیم ملی تکواندو ایران از توانایی بدنی و فنی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی تکواندو، حکمت توشماتوف، سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان میزبان مسابقات بین المللی تکواندو ایران از جمله جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام جهانی فوتبال بود. 2 مدال نقره گرفتیم و در مجموع از کسب 3 مدال در مسابقات بین المللی جام فجر خرسندیم.

بهترین سرمربی جام باشگاه های آسیا درباره عملکرد تکواندوکاران ازبکستان در جام فجر گفت: تیم های بسیار قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند و بازیکنان ایرانی از سطح بالایی برخوردار هستند. به نظر من عملکرد بازیکنان ازبکستان در مسابقات بین المللی تهران بد نبود. مطمئناً عملکرد تیم ما در جام جهانی بهتر خواهد شد.

سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان درباره عملکرد تکواندوکاران ایران در مسابقات بین المللی فجر گفت: تکواندوکاران ایرانی بازیکنان خوبی هستند و ما را در برخی از بارها به چالش کشیده اند. در این مسابقات شاهد تکواندوکارانی با قدرت بدنی بالا و همچنین تاکتیک قوی بودیم.

توشماتوف درباره رویارویی با مردم ایران در این مسابقه گفت: در چند روزی که در ایران بودیم، چیزی جز مهربانی از سوی ایرانی ها ندیدیم. مردم ایران در مسابقات بسیار مودب هستند و در هتل هر جا که مشکل داشتیم به سرعت توسط آنها حل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده تکواندو ازبکستان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: ازبکستان تکواندوکاران خوبی دارد و رشیدوف اخیرا در المپیک توکیو به مدال طلا دست یافت. ما قطعاً این روند رو به رشد را دنبال خواهیم کرد و شاهد موفقیت بیشتری نسبت به تکواندوکاران خود در بخش مردان و زنان المپیک 2024 پاریس خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید