ایران حمله رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد


ساعت: 22:14
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888110

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشته شدن فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه امروز (جمعه) حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و کشته شدن فرماندهان مقاومت و جمعی از فلسطینیان بی دفاع را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت: مسئولیت این جنایت و عواقب تجاوزات و تهاجم این رژیم به فلسطین و غزه بر عهده رژیم آپارتاید اسرائیل است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: این حق قانونی ملت فلسطین و گروه های مقاومت است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و از خود دفاع کنند.

کنعانی همچنین از همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی خواست در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و ممانعت از ادامه جنایات این رژیم، به مسئولیت قانونی و اخلاقی و انسانی خود در قبال حمایت از ملت مظلوم فلسطین عمل کنند. عامل اصلی بی ثباتی و عدم اطمینان در منطقه است

دیدگاهتان را بنویسید