ایلان ماسک: به زودی تماس های صوتی و تصویری در توییتر خواهیم داشت

ایلان ماسک: به زودی تماس های صوتی و تصویری در توییتر خواهیم داشت

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، روز سه‌شنبه ویژگی‌های جدیدی از جمله افزودن تماس‌ها و پیام‌های رمزگذاری‌شده به پلتفرم را شرح داد.

سال گذشته، مدیر عامل توییتر برنامه هایی را برای این شبکه اجتماعی اعلام کرد که به گفته او شامل ویژگی هایی مانند پیام های مستقیم رمزگذاری شده، توییت های طولانی و پرداخت خواهد بود.

پس از کاهش تعداد سرمایه گذاران تبلیغاتی، این شرکت برای جبران هزینه ها شروع به کسب درآمد از برخی خدمات خود کرد.

ایلان ماسک روز سه شنبه در توییتی نوشت: «تماس صوتی و تصویری به زودی بر روی این پلتفرم در دسترس خواهد بود، بنابراین می توانید بدون ارائه شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کنید.

او گفت که نسخه ای از پیام های مستقیم رمزگذاری شده از چهارشنبه در دسترس خواهد بود، اما نگفت که آیا تماس ها رمزگذاری خواهند شد یا خیر.

توییتر این هفته اعلام کرد که با حذف و بایگانی حساب هایی که چندین سال غیر فعال بوده اند، فرآیند پاکسازی را آغاز خواهد کرد.

رکود اقتصادی در آمریکا و مشکلات شرکت های فناوری دو موضوع جدایی ناپذیر است. تداوم این مشکل باعث شده است که شرکت های فناوری از جمله توییتر برای جبران هزینه ها اخراج های گسترده ای انجام دهند. برخی این اقدامات ماسک را تلاشی برای تخریب این شبکه اجتماعی می دانند.

از طرفی اخیرا روی آوردن به سیاست هایی برای ارائه خدمات نقدی و درآمدزایی از این طریق از دیگر راهکارهای این شرکت ها برای غلبه بر مشکلات مالی است.

دیدگاهتان را بنویسید