ایلان ماسک به کارمندان توییتر درباره روزهای سختی که در پیش است هشدار می دهد


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910343

ایلان ماسک ایمیلی به کارمندان توییتر که اکثر آنها از راه دور کار می کنند ارسال کرد و به آنها دستور داد که فوراً حداقل 40 ساعت در هفته به دفتر بازگردند و به آنها در مورد روزهای سخت در پیش رو هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش واشنگتن تایمز، ایلان ماسک ایمیلی به کارمندان توییتر که اکثر آنها از راه دور کار می کنند ارسال کرد و به آنها دستور داد که فوراً حداقل 40 ساعت در هفته به دفتر بازگردند و به آنها در مورد روزهای سخت در پیش رو هشدار داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ایلان ماسک هفته گذشته دو پیام دستوری برای کارکنانی که از اخراج گسترده جان سالم به در بردند ارسال کرد.

ماسک قبل از تشریح شرایط سخت اقتصادی برای مشاغلی مانند توییتر که تقریباً به طور کامل برای کسب درآمد متکی به تبلیغات هستند، نوشت: متأسفم این اولین ایمیل من به کل شرکت است، اما هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم این پیام را پنهان کنم.

ماسک گفت: «بدون درآمد قابل توجهی از اشتراک، احتمال زیادی وجود دارد که توییتر از رکود آینده جان سالم به در نبرد. ما به نیمی از درآمد اشتراک نیاز داریم.

یادداشت ماسک پس از یک چت زنده در تلاش برای اطمینان خاطر دادن به تبلیغ‌کنندگان بزرگ در روز چهارشنبه، گسترده‌ترین اظهارنظر عمومی او در مورد جهت‌گیری توییتر از زمان انعقاد قرارداد 44 میلیارد دلاری برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی و مدیران ارشد آن بود. تعدادی از برندهای معروف تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرده اند زیرا منتظرند ببینند پیشنهادات ماسک برای کاهش قوانین محتوا در برابر سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست چگونه بر قدرت این پلتفرم تأثیر می گذارد.

ماسک به کارمندان گفت: «اولویت 10 روز گذشته، در حال توسعه و راه‌اندازی سرویس اشتراک ماهانه 7.99 دلاری توییتر بود که شامل یک تیک آبی در کنار نام مشترکان پولی – قبلاً فقط برای حساب‌های تأیید شده بود.

یکی از مدیران اجرایی هفته گذشته گفت که توییتر تقریباً 50 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد که در اوایل سال جاری به 7500 نفر افزایش یافت.

ماسک قبلاً در توییتر تنفر خود را از سیاست‌های دورکاری در طول همه‌گیری اعلام کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید