بحران پس از بحران برای ایلان ماسک؛ تعلیق رسانه های بزرگ آمریکا در توییتر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بحران بی سابقه برای «توئیتر»، چندی پیش شبکه خبری «سی بی اس» اعلام کرد که به دلیل تغییراتی که «الون ماسک» در این شرکت ایجاد کرده، فعالیت وب سایت خود را به حالت تعلیق درآورده است.

شبکه CBS دلیل تعلیق فعالیت خود در این پلتفرم را «ابهامات موجود» به دلیل تغییرات ایجاد شده توسط ایلان ماسک اعلام کرد. جیانان ویگلیوتی، خبرنگار سی‌بی‌اس گفت: به دلیل نامشخص بودن توییتر، سی‌بی‌اس فعالیت‌های خود را در این رسانه اجتماعی در حالی که بر فعالیت‌هایش نظارت می‌کند، به حالت تعلیق درآورده است.

برخی از حساب‌های توییتر وابسته به CBS بلافاصله پس از انتشار بیانیه‌های مشابهی، تعلیق را اعلام کردند. حساب‌های @CBSNews، @CBSEveningNew و @CBSMornings از عصر جمعه به حالت تعلیق درآمده‌اند.

چند روزی است که ایلان ماسک با قراردادی 44 میلیارد دلاری مالکیت توییتر را به دست آورد و ثروتمندترین مرد جهان رویاهای بزرگی درباره این شبکه اجتماعی محبوب داشت. از روزی که ماسک بر صندلی مالک توییتر نشسته، این شبکه اجتماعی دستخوش تغییرات اساسی شده است.

با این حال، به نظر می رسد مشکلات توییتر از زمان روی کار آمدن او دو برابر شده است. بسته شدن دفاتر توییتر به دنبال مهاجرت دسته جمعی برخی از نخبه ترین کارمندان این شرکت، آخرین حادثه ای است که شرکت را در بحران فرو می برد.

پیش از آن اخراج گسترده کارکنان شرکت ها خبرساز شد و واکنش هایی را در پی داشت. یکی دیگر از این تغییرات که اکنون متوقف شده است، امکان گرفتن تیک آبی با خرید سرویس Twitter Blue به قیمت 8 دلار بود.

مجموعه ای از این بحران ها که پس از آمدن ایلان ماسک تشدید شد، برخی را به گمانه زنی در مورد احتمال شکست یا ورشکستگی توییتر سوق داد.

روزنامه گاردین در مقاله ای مرتبط به بررسی احتمال ورشکستگی توییتر پرداخته و می نویسد برخی از کارمندان سابق این پلتفرم معتقدند مشکلات پیش روی این شرکت در واقع مشکلات وجودی است.

دیدگاهتان را بنویسید