ایمانی فولادی اولین مربی والیبال بانوان ایران در اروپا شد/ هم تیمی سمیرا طارمی

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780049

سمیرا ایمانی فولادی برای سرمربیگری تیم والیبال پورتو به پرتغال سفر می کند تا اولین مربی والیبال بانوان ایران در قاره اروپا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سمیرا ایمانی فولادی بازیکن سابق تیم ملی بانوان ایران است که در سال های اخیر سابقه بازی در تیم های گیتی پسند، ذوب آهن، باریک اسانس و شهرداری اراک را نیز در کارنامه دارد.

وی سابقه مربیگری در تیم ملی و فولاد اصفهان و نامنو را در کارنامه خود دارد و به عنوان مربی با باشگاه پورتو پرتغال قرارداد امضا کرده است.

به این ترتیب ایمانی اولین مربی زن ورزش ایران خواهد بود که در یک لیگ معتبر اروپایی مربیگری می کند.

تیم والیبال بانوان پورتو سال گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد و امسال نماینده این کشور در لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در حال حاضر در لیگ برتر پرتغال در والیبال بانوان با 6 پیروزی از 6 مسابقه و 18 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.

سمیرا ایمانی فولادی در ترکیب تیم والیبال بانوان پورتو به باشگاه مهدی طارمی می پیوندد تا ایران دو نماینده در این باشگاه معتبر اروپایی داشته باشد.

در حال حاضر 6 والیبالیست ایرانی در لیگ های پرتغال، اسپانیا، اسلوونی و ترکیه بازی می کنند که پرتغال بیشترین سهم را از این دختران دارد.

مهتاب رحمانی و مونا دریس محمودی در باشگاه بواویستا پرتغال، نگین شیرتری در داس آویس پرتغال، مینا روستا در باشگاه اکسترمادورا باداجس اسپانیا، سودابه باقرپور در گوریس اسلوونی و مائده برهانی در باشگاه گنچلیک ترکیه؛ دخترانی هستند که والیبال زنان را بین المللی کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید