ایمان داریم که سرانجام جنگ غزه پیروزی بزرگ است

وی افزود: معمولا خطوط مقدم نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط است. در کرانه باریک غزه، رژیم صهیونیستی از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرد که حتی یک موجود کوچک هم نمی‌توانست از دید اطلاعاتی اسرائیلی‌ها عبور کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: با همه این‌ها، هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها از تمامی موانع، خاکریزها و موانع اطلاعاتی نامشخص است و شاید روزی روشن شود.

سردار سلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن که نصرت مؤمنان را نوید داده است، افزود: آیات قرآن برای یک مورد نیست و نشانه‌های حقانیت یک جریان هستند و همین یک آیه کافی است که نصرت الهی با جوانان فلسطینی تا پایان این مساله همراه است‌.

وی همچنین اظهار داشت: ظاهرا اسرائیلی ها با آتش پرحجم غلبه نظامی دارند اما این ظاهر مساله است. ما شاهد شهادت فلسطینی ها اعم از زن و کودک هستیم اما آشفتگی سیاسی و ابهام نسبت به آینده، قلب اسرائیلی ها را به درد آورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: کثرت و برتری قدرت فیزیکی در اسلام عامل پیروزی نیست. خداوند قلت را برای مسلمانان می‌پذیرد اما ذلت را نمی‌پسندد. در جنگ بدر با آنکه مسلمانان در قلت و دشمن در برتری بود، اما نصرت با مسلمانان بود. خداوند نصرت مؤمنان را بر خود واجب کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: می‌دانیم و ایمان داریم که سرانجام این نبرد پیروزی بزرگ است. وقتی مردم غزه پیروز شوند در واقع انسان‌های بی‌دفاع توانسته‌ اند بر امپراتوری‌های قدرت پیروز شوند و این به نام ایمان ثبت می‌شود.

وی افزود: قرار است شکوه ایمان در میدان نبرد به نمایش گذاشته شود و نباید از تعقیب دشمن دست برداریم. آرزو می‌کنیم هر چه زودتر خداوند نصرت نهایی و غلبه خود را بر این قوم بی‌ریشه، منحرف، بی‌رحم حاصل کند و شاهد غضب خداوند براین رژیم باشیم. امروز فرازهای آخر این رژیم اشغالگر است و جهان، امروز بیش از هر زمان دیگری علیه آمریکا متحد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفت: اگر می‌خواستیم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را با جهاد تبیین نشان دهیم با هزاران ساعت کار نمی‌توانستیم، اما خودشان این کار را انجام دادند. آنها مکر می‌کنند و توطئه شوم برای مسلمانان می‌چینند اما این توطئه به خودشان برمی‌گردد.

سردار سلامی ادامه داد: این بشارتی است از جانب خداوند اما شرط آن است که همه در صحنه باشیم. مؤمنان باید در صحنه باشند که تعالی آن نصرت است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد و با این همه قساوت و دشمنی در میان دریایی از دشمنان صاحب اراده دوام بیاورد، البته ساختمان‌های بزرگ و تجاری مانند آمریکا در حال فروپاشی هستند و به وقت فروپاشی خطرناک تر می‌شوند. دکترین‌های صهیونیسم فروپاشیده و تأمین امنیت داخلی و ظرفیت‌ بازدارندگی اسرائیل از بین رفته است و آمریکا نمی‌تواند این رژیم را نجات دهد.

وی همچنین با اشاره به اجتماع حافظان قرآن کریم گفت: این اجتماع برگزار شد تا قلب‌های ما و جوانان ما با مردم فلسطین پیوند عمیقی بخورد.

فرمانده سپاه پاسداران با قدردانی از جوانان برای حضور در این مراسم گفت: خوشحالم جوانانی را می‌بینم که تجلی آیات الهی هستند. جوانانی که پسران آنها سیمای مردانه قرآن و دخترانشان تجسم سیمای زنانه قرآن هستند. این یک افتخار و سعادت جوان است که خود را به آیات الهی زینت می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید