اینترنت موبایل در روزهای امتحان قطع است

ساعت: 00:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922832

رئیس سازمان سنجش با تاکید بر اینکه بحث امنیت آزمون درخواست خانواده ها است، گفت: اینترنت همراه در روزهای برگزاری آزمون در محل و در قسمت پیام قطع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرسول پورعباس در یک برنامه تلویزیونی با تشریح روند برگزاری آزمون 1402 و آمادگی سازمان آزمون برای این آزمون گفت: حساسیت آزمون سراسری یکی از اتفاقات پیچیده جامعه است. دلایل مختلفی مانند آینده شغلی، خواسته های خانواده و راهنمایی تحصیلی بر حساسیت او تأثیر می گذارد. امسال برای اولین بار زمستان است و نگرانی هایی در مورد خنک کردن نحوه گرم کردن محل وجود دارد تا داوطلبان بتوانند به راحتی در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: آزمون دی ماه و آزمون تیرماه برای پذیرش در مهر ماه 1402 است که بالاترین نمره ملاک عمل خواهد بود. داوطلبان می توانند در هر دو یا یکی از آنها شرکت کنند. نتایج هر دو آزمون به مدت دو سال معتبر است. هر نمره بالاتر ملاک عمل است. همه آزمون ها شبیه هم هستند و بر هم تقدم ندارند.

پورعباس اظهار داشت: 978 هزار نفر ثبت نام کردند که طبق معمول بیشترین گروه علوم تجربی است. سپس رشته های علوم انسانی و در رشته ریاضی 60 درصد پسر و 40 درصد دختر هستند. سپس زبان و هنر است. در مقایسه با سال گذشته، انتظار شرکت کنندگان کمتری را داشتیم. 417 شهرسان، 585 بخش اصلی و 25 منطقه در تهران و 2 هزار و 41 بخش در آزمون قرار دارند.

وی بیان کرد: در این راستا دولت تمامی امکانات خود را بسیج کرده و وزارتخانه ها نیز در حال حمایت هستند و از روز چهارشنبه سیستم گرمایشی مناطق را فعال می کنند و هیات تامین نیز اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد تا داوطلبان در گرمای مطلوب قرار بگیرند. ، امتحان دادن

رئیس سازمان نظارت یادآور شد: سوگند امنیتی زیادی تعریف کرده ایم و همچنین می دانیم که اینترنت با جان مردم گره خورده است. پیش بینی کردیم و از دولت درخواست کردیم که امکان ارسال و دریافت فایل وجود ندارد که مورد تایید قرار گرفت، در حوزه های شبکه پیام رسان محدودیت اینترنت همراه داریم. این محدودیت در شهرهایی است که حوزه امتحانی در آن قرار دارد.

وی افزود: این موضوع نیز درخواست مردم است و به همین دلیل محدودیت ها نقطه به نقطه اعمال می شود. هیچ محدودیت ثابت اینترنت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید