این استقلال توسط یحیی گل محمدی شسته شد

این استقلال توسط یحیی گل محمدی شسته شد

حواشی استقلال و پرسپولیس روز گذشته ادامه دارد. بعد از اینکه امروز اعلام شد باشگاه پرسپولیس از چند بازیکن استقلال شکایت کرده، حالا آبی ها می خواهند با بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه رقیب برخورد کنند.

محمد نویی فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال و معاون ارتباطات این باشگاه در اعتراض به مصاحبه روز گذشته پرسپولیس در برنامه ضیافت فوتبال صحبت کرد. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: بعد از مدت ها شاهد دربی زیبا، جذاب و مناسب برای تماشاگران بودیم. هواداران پس از مدت ها به ورزشگاه بازگشتند و روز بسیار خوب و جذابی بود. همه این شرایط را داشتیم اما بعد از بازی فقط ادعاهای بی اساس، توهین، حرف های زشت، پر از تهمت، پر از حرف های بیهوده و پر از بهانه های بی اساس از سوی تیم و باشگاه پرسپولیس می شنویم.

وی ادامه داد: با تمامی اعضا و اعضای این باشگاه مصاحبه شد. نمی دانم در این فوتبال چه اتفاقی افتاده است؟ همین الان آقای پهلوان در محوطه مختلط ورزشگاه گفت این خیلی بزرگ است! در هر مصاحبه و گفت و گوی مدیرعامل، سرمربی، دستیار، کاپیتان و بازیکنان تیم پرسپولیس اتهامات و اتهامات جنایی متوجه باشگاه استقلال می شود.

نوری فر با اشاره به بیانیه آبی ها گفت: از شب گذشته فقط یک اطلاعیه منتشر کردیم و از کمیته بهداشت مسابقات خواستیم که قبل از دربی اعلام کردید با هر جو و عذرخواهی بی اساس برخورد می کنیم، بنابراین به نام خدایا.» و شروع کنید، از دیشب گزارش هایی مبنی بر بمب گذاری وجود دارد.

مدیر رسانه ای استقلال با اشاره به تفاوت گلمپور مربی دروازه بان های این تیم با مهدی ترابی گفت: مگر آقای بهزاد گلمپور ملی پوش این فوتبال نبود؟ میانه میدان اما در مورد بهزاد غلامپور اینطور نیست. آنقدر که صحبت از رفتار دیشب بهزاد گلمپور شده، در مورد رفتار آقای گل محمدی کاری انجام نشده است.

نوری فر در ادامه صحبت های خود با اعتراض به حرکت گل محمدی پس از گل رودی زستد خاطرنشان کرد: آقای گل محمدی بعد از گلی که استقلال به ثمر رساند، با رفتار آنها و کارهایی که انجام دادند، بازی را کاملاً خواباند. چگونه می توانید در مورد آن صحبت نکنید؟ من هفته گذشته پس از کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اشاره کردم. متاسفانه به نظر می رسد بیشتر رسانه ها درباره پرسپولیس هستند و همه چیز تحت تاثیر این فضا است.

گفت: این بازی را بردی؟ در این بازی که برنده ای نداشت و امتیازها تقسیم شد و دستاوردی نداشت. بله ما 6 امتیاز بالاتر هستیم و تمام سوالات و مشکلات و تهمت ها و بهانه های بی دلیلی که آوردند به خاطر همین 6 امتیاز اختلاف است. بگذارید رقابت شکل بگیرد. تمرکز ما به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه استقلال، تخریب پرسپولیس و تیم مقابل نیست.

نوری فر با انتقاد شدید از سابقه سربازی مدیر رسانه ای پرسپولیس گفت: متاسفانه می توانم با سند ثابت کنم. همین الان برو ببین ماجرای یکی از رسانه های باشگاه پرسپولیس چقدر داستان های زشت و توهین آمیز درباره سرمربی ما (فرهاد مجیدی) منتشر کرده اند. بعد همین آقایان از اخلاق حرف می زنند. همین آقایان هزاران مدل به ما توصیه می کنند.

او پس از دربی به کنایه به صحبت های حمید مطهری رفت و گفت: از صحبت های صالح مصطفوی لذت می برم و یاد یکی از همین همکاران عزیز پارسال پرسپولیس افتادم که به ما نصیحت می کرد و می گفت خودمان هستیم. ما می توانیم از نظر فنی صحبت کنیم، اما در مورد مشکلات و تراشه های غیر فنی صحبت نکنیم. چه بود؟ مگه نگفتی بزرگتر از بهانه هایت هستی؟ در عرض 5 سال کل پرسپولیس قهرمان این کشور شد. بله، یک سری صحبت هایی از طرف هواداران استقلال و سایر تیم ها در مورد حمایت هایی که از این تیم انجام می شود و شرایطی که برای آنها وجود داشت، انجام شد.

نوری فر ادامه داد: آقایان چند ماه است که استقلال سکان هدایت لیگ ایران را برعهده دارد؟ در عرض 3 یا 4 ماه می خواهند از تمام حرف های درست و غلط تیم های دیگر انتقام بگیرند. سر استقلال این است که لیگ هنوز تمام نشده است. یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟ آقای صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه اعتراض دارم مسابقات خارج از زمین فوتبال برگزار می شود و بسیاری از جام های شما خارج از زمین است، دو بار به کمیته اخلاق دعوت شدم.

مدیر رسانه ای استقلال در پایان گفت: اگر بخواهیم پس از دربی و مصاحبه های مدیرعامل پرسپولیس که سرپرست این باشگاه است، افراد زیر را لیست کنیم، همه این صحبت ها قابل پیگیری، شکایت و فراخوان است. کمیسیون های انضباطی.» این اخلاق است.

دیدگاهتان را بنویسید