این استقلال خط مشی پرسپولیس را رقم می زند

این استقلال خط مشی پرسپولیس را رقم می زند

پرویز برومند درباره تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس در دربی 98 گفت: دربی به دلیل حضور تماشاگران زیبا بود. هر دو تیم موقعیت های گل داشتند به خصوص استقلال که باید در 30 دقیقه اول دو گل می زد. بعد از مدت ها شاهد دربی خوبی بودیم. اگر استقلال بازی را برد بیشتر دوستش دارم.

گل محمدی پرسپولیس را به حاشیه زد

وی با بیان اینکه فاصله 6 امتیازی استقلال با پرسپولیس حفظ شد، تصریح کرد: این فاصله قوه تخیل تیم را آزاد می کند، در شرایطی که استقلال و پرسپولیس دارند اختلاف امتیازها بیشتر می شود به شرطی که بازیکنان استقلال دچار غرور نشوند. پیرامون.” یحیی گل محمدی با عملکرد خود پرسپولیس را به حاشیه برد. او مجبور نبود این کار را انجام دهد. شاید روی صحنه روی دروازه استقلال احساساتی بود، اما دلیلی برای عصبانیت وجود نداشت. گل محمدی شاید انتظار داشت که اگر قانون اجازه نمی داد داور به او رحم کند. او مدعی است تیمش 10 بازیکن داشت اما بازیکن آنها مصدوم شد و رفت. آقای گل محمدی! 10 نفر چند دقیقه بودید؟ پرسپولیس فعلا 10 نفره بازی کرد که این هم به دلیل آماده نبودن شیفت است و ربطی به داوری نداشت.

آقای مطهری! منطقی باش

دروازه بان سابق استقلال در نشست خبری بعد از دربی با اشاره به صحبت های حمید مطهری سرمربی پرسپولیس گفت: مطهری در کنفرانس تاکید کرد که پرسپولیس 10 گل زده است و گفت استقلال دولتی است. کدام بازی به سود استقلال پنالتی گرفت؟ اگر 100 پنالتی برای استقلال گرفتند همه چیز خوب بود. اتفاقاً در برخی مسابقات پنالتی های استقلال اجرا نشد. پست شما مربی است و باید منطق داشته باشید. بهتر است خودمان را خراب نکنیم. یک بار همایش های مربیان خارجی را ببینیم. بیشتر مربیان دلیل شکست خود را توضیح می دهند و حتی می گویند تیم مقابل بهتر بود. این کنفرانس ها را ببینید و از آنها مطلع شوید.

استقلال با اختلاف زیادی قهرمان شد

برومند از اظهارات سرمربی پرسپولیس ناراحت شد و افزود: مطهری دوست من است اما در صحبت هایش در صفحات مجازی عنوان کردند که اگر قاضی قانون را رعایت کند داور اجازه نداد پرسپولیس برنده شود. چرا مردم را بر ضد داور قرار دادید؟ این دور از انصاف است. چرا وقتی یامگا اشتباه کرد در مورد این صحنه صحبت نکردید؟ من یک استقلالی متعصب هستم که در دستانم پیدا نمی شود، اما منطقی هستم. در چند بازی گفتم استقلال بازی را برد اما انتقاد کردم و گفتم با این روند خوابم برد! من کورکورانه از تیمم دفاع نمی کنم و انتقادی نمی کنم. استقلال در چند بازی اخیر کار بزرگی انجام داده و حالا می توانم بگویم با روندی که طی شد با اختلاف زیادی قهرمان می شود.

یک درخواست از تیم های ملی دارم

وی در پایان این گفتگو درباره دیدارهای تیم ملی ایران با کره جنوبی و لبنان از مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: فکر می کنم در خاک کره بهتر بازی کنیم. تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد و جدول رده بندی هم همین را نشان می دهد اما از ملی پوشان می خواهم به فکر صعود به جام جهانی نباشند. اگر کره را شکست ندهیم شایعه می شود که ایران راحت به جام جهانی صعود کرد. اگر از نظر روانی در این دیدار پیروز شویم، سایر تیم ها روی ما حساب ویژه ای باز می کنند و در آن صورت می توانیم به صعود از مرحله گروهی جام جهانی فکر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید