این بازیگر مشهور از 4 فقره تجاوز جنسی تبرئه شد

کوین اسپیسی، بازیگر 62 ساله، برای بررسی چهار اتهام تجاوز جنسی در دادگاهی در لندن حضور یافت و در همه موارد بی گناه شناخته شد.

این بازیگر مشهور از 4 فقره تجاوز جنسی تبرئه شد

این برنده دو جایزه اسکار قبلاً گفته بود اتهامات علیه این سه مرد را که اکنون در سنین 30 و 40 سالگی هستند، به شدت رد می کند.

این بازیگر اعلام کرد که داوطلبانه در دادگاه حاضر می شود تا از خود دفاع کند، پس از اخباری مبنی بر اتهامات اخلاقی جدید توسط سه مرد در بریتانیا علیه کوین اسپیسی از سال 2005 و 2013.

کوین اسپیسی در دادگاه حاضر شد و در نهایت از اتهامات مربوط به اخراج او از نقش اصلی یک فیلم چنگیزخان تبرئه شد. این بازیگر قرار بود در فیلم «1242: دروازه ای به غرب» به ایفای نقش بپردازد، اما اخیرا ورایتی گزارش داده که بازیگر دیگری جایگزین اسپیسی شده است.

آنتونی رپ، بازیگر Star Trek اولین بار در سال 2017 ادعا کرد که کوین اسپیسی در سن 14 سالگی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است و کوین اسپیسی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای فیلم های مظنونین همیشگی و زیبایی آمریکایی، دارای یک جایزه تونی و 12 نامزدی جایزه امی است. در نتیجه این اتهامات او تبدیل به بیکارترین بازیگر هالیوود شد و شرکت MRC تهیه کننده سریال معروف «کاپ هاوس» نیز همکاری خود را با این بازیگر به دست آورد.اسکار ساخت فصل جدید این سریال را متوقف و متوقف کرد.

20 مرد دیگر از آن زمان با اتهاماتی علیه اسپیسی در دوران تصدی او در تئاتر اولدویک لندن بین سال های 1995 تا 2013 مطرح کردند و یک زن در ماساچوست پس از مجرم شناخته شدن از او شکایت کرد.

پس از چندین سال دوری از سینما، کوین اسپیسی اخیرا در فیلم اکشن «پیتر فایو هشت» که در جشنواره فیلم کن در سال 2022 به خریداران بازارهای بین المللی ارائه شد، بازی کرد و پیش از این نیز اعلام شده بود که در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. فیلم ایتالیایی «مردی که خدا او را کشت» ساخته فرانکو نرو بازیگر مشهور سینمای ایتالیا.

دیدگاهتان را بنویسید