این خبر از پشت صحنه تیراندازی از برنامه قوی ترین مردان ایران شبکه سه فاش شد

فرامرز خودنا در خصوص انتشار عکس غافلگیرکننده خود در فضای مجازی گفت: این عکس در حالت بدی توسط من گرفته شده است. متاسفانه من حدود 40 روز پیش دامادم را از دست دادم و حالم خوب نبود. گاهی اوقات مردم روحیه خوبی ندارند. پس از انتشار این عکس، افراد زیادی با من تماس گرفتند و افراد زیادی از من پرسیدند که در جامعه چگونه کار می کنم. همه این سوالات باعث می شود به مردمی که از ورزشکاران کشورشان مراقبت می کنند افتخار کنم.

داور برنامه تلویزیونی «قوی ترین مردان» درباره پخش نشدن این برنامه گفت: در حال حاضر درگیر ساخت یک برنامه جدید در شبکه نسیم هستیم. اما خود شبکه سه از یک لحظه نخواست ما این برنامه را ادامه دهیم. البته خودم خیلی خسته بودم و حدود یک سال به طور کامل فدراسیون را رها کردم. وقتی خیلی ها من را در کوچه و بازار می بینند، می پرسند چرا برنامه قوی ترین مرد متوقف شد، اما من فقط می توانم به همه بگویم که این شبکه نمی خواست. البته بداخلاقی برخی از ورزشکاران تاثیری در پخش نشدن این برنامه تلویزیونی نداشت و تا حدودی خود ورزشکاران نیز مقصر بودند.

وی ادامه داد: برخی چیزها نظر مدیران را تغییر می دهد. شاید به دلیل تصادف بد، دیگر به ورزشگاه نروید. مسئولان باید همه چیز را بسنجند و تصمیم بگیرند و من نمی توانم در این سیستم دخالت کنم. خود مدیران شبکه سه از این مشکل بسیار ناراحت بودند و ما نتوانستیم برای برخی از مشکلات کاری انجام دهیم. خیلی ها از پیگیری های ما اطلاعی ندارند و در مقطعی توانستیم دوباره رضایت مدیران را جلب کنیم، اما اتفاقات ناگوار بعدی رخ داد و دوباره تولید برنامه متوقف شد. خیس و خشک در این موضوع با هم سوختند و به نظر من نباید کاری کنیم که بچه های خوب در این زمینه بی حق شوند.

خودنق با اشاره به شایعه وجود دشمنی با وی در فدراسیون و میدان قوی ترین مردان، تاکید کرد: روزی من خودم از فدراسیون استعفا دادم و هیچ دشمنی و حرکتی از این دست وجود نداشت، زیرا تنها به خدا توکل می کنم و فقط او باید موقعیت یک شخص را تعیین کند. قوی ترین مردها مثل بچه من می مانند و من خودم او را بزرگ کردم. از سال 1977 تا 1997 من در نمایش قوی ترین مردان حضور داشتم در حالی که کارم ساخت و ساز املاک بود و مجبور شدم در یک نقطه همه چیز را برای آن نمایش کنار بگذارم. آنچه بر رفتار شایسته تاکید داشتم مسابقات انتخابی بود و هیچگاه حق الناس را در آن تضییع نکردم، هرچند برخی از من چنین انتظاری داشتند.

قاضی سابق استرانگمن درباره آینده استرانگمن و نقش خودش در آن می گوید: پیشنهاد می کنم به تخریب پشت کنند و زحمات بچه هایی که تازه وارد این عرصه شده اند را دست کم نگیرند. باید به سختی کار ورزشکاران بیشتر توجه کنیم. من خودم در حوالی شهریار در حال ساخت یک مجموعه ورزشی هستم. می توانستم با این قیمت 200 واحد مسکونی بسازم و درآمد بالایی داشته باشم، اما ترجیح دادم کارآفرین باشم، 200 تا 300 نفر کار کنند و 2 تا 3 هزار نفر در این مجموعه آموزش ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید