این ستاره خارجی می خواهد به استقلال برود. نور سبز به آبی

این ستاره خارجی می خواهد به استقلال برود.  نور سبز به آبی

یکی از بازیکنانی که جواد نکونام نیم فصل تلاش زیادی برای حذفش از ترکیبش کرد، آیاندا پاتوسی بود. بازیکنی که در تابستان به درخواست این مربی با رقم بالایی قراردادش تمدید شد. اما از آنجایی که نکونام اصرار داشت نام روبرتو تورس را به لیست تیمش اضافه کند، مجبور شد یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست حذف کند و قرعه به نام آیاندا پاتوسی رفت. این در حالی است که باشگاه فولاد مجبور شد بخش زیادی از قرارداد او را بپردازد تا پاتوسی با حذف نامش از فهرست باشگاه موافقت کند.

اما پاتوسی در آخرین روز نقل و انتقالات در آستانه رفتن به مس کرمان رفت اما در نهایت پاسخ او به پیشنهاد این باشگاه منفی بود. در واقع مدیر برنامه های او با مسی به توافق رسید اما خودش حاضر به حضور در این تیم نشد زیرا مسی یکی از تیم های دارای گزینه سقوط در لیگ 1 است.

نکته قابل توجه اینکه پاتوسی علاقه زیادی برای پیوستن به استقلال دارد و حتی برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرد اما پاسخ منفی شنید. در مورد پاتوسی متوجه شدیم که قصد دارد برای ادامه فوتبال به کشورش برود و در صورت وجود پیشنهاد از سوی تیم های لیگ برتری ایران در تابستان دوباره به کشورمان بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید