این ستاره هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد

این ستاره هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد

بیرانوند طی چند روز گذشته از تمرینات گذشته خود نویدهای زیادی را نشان داده تا جایی که به جرات می توان گفت که او مرد شماره یک تمرین پرسپولیس در هفته اول بود.

بیرو بمب روح و انگیزه است و همانطور که در اردوی تیم ملی با همه شوخی می کرد و آرام و بی عارضه بود، اینجا فوق العاده فعال و پویا است و همه او را تحسین می کنند. بیرانوند در تمرین مثل بچه بیش فعالی است که با حرکات و شوخی هایش همه را محو می کند و البته در تمرین و فوتبال جدی و سختگیر است.

بیرو در روز اول تمرین بسیار ساکت و آرام بود و چند نفر را زیر سوال برد که آیا این همان بیرانوند وایلدکارت فصول گذشته است؟ با این حال از روز دوم همه چیز تغییر کرد و دروازه بان لرستان و تیم ملی همان چیزی شد که همه انتظار داشتند. بیرو همه را مسخره می کند، حتی سیدجلالی که هیچکس جرات مسخره کردن او را ندارد!

در ابتدای تمرین هم تیمی هایش را بلند می کند و با خبرنگاران شوخی می کند. او در حین تمرین با مربی دروازه بان های برزیلی، سعی می کند حرف هایش را به دیگر دروازه بانان هم ترجمه کند. بیرو با گوری و دو دروازه بان جوان تیمش رابطه خوبی دارد و هیچ نشانی از عصبانیت ندارد. بیرانوند در این چند روز همه را امیدوار کرده که قفس توری پرسپولیس دوباره تسخیر ناپذیر شود، هرچند باید با مدافعانی که تنها با یک نفر بازی کرده و فوتبالش را می شناسد (مرتضی پورعلی گنجی) هماهنگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید