این ستاره پرسپولیس درست می شود؟ بدرخش، یحیی بخر

این ستاره پرسپولیس درست می شود؟  بدرخش، یحیی بخر

علی شجاعی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کرد در اوایل دهه 1400 مجبور به جراحی کتف شد و پرسپولیس کار بسیار سختی را در پیش داشت.

علی شجاعی هم اکنون در لیست زیر 25 سال پرسپولیس قرار دارد اما اگر یحیی بخواهد با او تمدید کند، این بازیکن از فصل آینده بزرگسال محسوب می شود. بنابراین شجاعی باید تمام تلاش خود را بکند تا مسئولان پرسپولیس را به سهمیه بزرگسالان مجاب کند.

شجاعی تنها دقایقی در دیدار مقابل پیکان به میدان رفت و در حالی که پرسپولیس در لحظات پایانی بازی تحت فشار بود، گل سوم پیکان را به ثمر رساند تا آمادگی خود را نشان دهد.

شماره بیست و سوم «قرمزها» با ثبت پنج مهار، دو نبرد هوایی موفق، دقت پاس 78 درصد و چهار پاس کلیدی به عنوان مدافع چپ در دیدار مقابل ویستاتوربین وارد میدان شد. خط مقدم اضافه شد و توانست گل چهارم پرسپولیس را به زیبایی به ثمر برساند.

هافبک پرسپولیس ترافیک زیادی دارد اما این بازیکن چپ پا می تواند مدعی جدیدی برای بازی در پست دفاع چپ و رقابت با سعید آقایی باشد. توانایی او در بازی در دفاع و هافبک و همچنین گلزن بودن می تواند به او کمک کند بازی های بیشتری در پرسپولیس انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید