طبل خالی گران قیمت استقلال را بخر!

طبل خالی گران قیمت استقلال را بخر!

حافظیه شیراز ورزشگاهی بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در هفته چهارم لیگ برتر از خرید جدید خط حمله خود رونمایی کند و رودی زستد را مقابل فجسپاسی به میدان فرستاد تا این مهاجم بنینی در اولین بازی با رضا استقلال بدرخشد.

اما شرایط نابرابر دیدار استقلال – فیرسپاسی باعث شد زستد نتواند گلزنی زیادی به ثمر برساند و این موضوع با واکنش فوری مجیدی مواجه شد و مجیدی در دقیقه 61 مهاجم جدید آبی ها را از تیم خارج کرد تا او هم امیدوار باشد. برای یک نتیجه بعدی باشید

رویارویی با نساجی بعد از تعطیلات فیفادی و فرصت هماهنگی بیشتر با هم تیمی ها بهترین زمان برای گلزنی مهاجم جدید استقلال بود. اما زستد نتوانست از چند موقعیتی که داشت استفاده کند و ضربات او به گل واقعی راه پیدا نکرد. خطرناک ترین ضربه این بازیکن در نیمه دوم با اختلاف کمی از روی دروازه نساجی بیرون آمد تا استقلالی ها همچنان در حسرت گلزنی مهاجم جدید خود هستند.

با فرهاد مجیدی در دقیقه 74، رودی زستد تیمش را مقابل نساجی ترک کرد تا دقایق بازی خود برای استقلال را به 135 دقیقه برساند. او حالا امیدوار است تا دیه سرمربی خود مقابل گل گهر سیرجان را بدهد و با گل خود هواداران آبی پوش را خوشحال کند؛ اتفاقی که در دو دیدار مقابل فجسپاسی و نساج رخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید