طبل معکوس “دریایی” در حمایت از دو متهم به جاسوسی


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909810

رسانه «دریاکنار» که در بسیاری از جلسات خود را همراه و دلسوز دولت معرفی می کند، مطلبی با عنوان «بیانات بیش از 400 فعال رسانه ای در حمایت از «نیلوفر حمیدی» و «الهه محمدی» منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ چند ماهی است که فردی با سابقه ای مبهم با قشر فرهنگی خبرنگاران ارتباط برقرار کرده و در استان بوشهر فعالیت می کند و در کسوت یک فعال رسانه ای نام یکی از رسانه های قدیمی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است. قدیمی ترین و متخصص در حوزه رسانه برای معرفی مدیران جدیدالورود.

این رسانه که توهین به شهدای مدافع حرم را در آرشیو خود دارد و این ماجرا را به راحتی می توان با مراجعه به گوگل مشاهده کرد، سعی دارد خط بسیار نرمی را در جنگ شناختی و ترکیبی که امروز شاهد آن هستیم ترسیم کند. از شبکه ضد انقلاب

بسیاری از اقداماتی که انجام می دهد کاملا شبیه به رسانه های ضدانقلاب است. از هیئت تحریریه عمدتاً زن گرفته تا محتوایی که تولید و بازنشر می کند، بسیار شبیه به محتوای رسانه های فعلی است.

در ابتدا می خواستیم خلاصه ای از مسیری را که این رسانه طی کرده است بیان کنیم، اما اخیراً در دسته گل جدیدی که در نظر گرفته و اجرا می کند، حمایت از شورشیان داعش در کشور، حمایت جاسوسان یکی دیگر از دسته گل های این رسانه است.

این رسانه که در بسیاری از جلسات خود را همراه و دلسوز دولت معرفی می کند، مطلبی با عنوان «بیانات بیش از 400 فعال رسانه ای در حمایت از نیلوفر حمیدی و الهه محمدی» منتشر کرد.


59607c40 1b75 4757 a525 9c33c513f715 خبر خاکستری

جالبتر اینکه این رسانه با بازنشر این بیانیه قصد دارد افکار عمومی را علیه دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران معطوف کند.


acde2f48 b25e 488b a0e5 fe52863e0249 خبر خاکستری


نیلوفر حامدی و الهه محمدی چه کسانی هستند؟


febab8f8 942a 4eb4 89fa 623a454cbc7e خبر خاکستری

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در ۲۶ آبان ۱۴۰۱. در نشست خبری به مناسبت پاسخ به سوالی دو خبرنگار روزنامه شرق و هم مهن (نیلوفر حامدی و الهه محمدی) به چه دلیل بازداشت شدند؟ وی گفت: این دو نفر به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جنایت علیه امنیت ملی کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند.

وی افزود: این پرونده در شرف نهایی شدن است. ضمناً در جمع بندی، اگر ادعاهای دیگری مطرح شود، رسیدگی و در صورت اثبات ارتکاب اعمال مجرمانه، قاطعانه خواهد بود.

مداحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مقصران افشا می شوند و آیا برنامه ای برای برخورد با سیاستمداران متخلف به نظام از جمله سلاشوری و صادقی از نمایندگان سابق وجود دارد؟ وی گفت: خواهش می کنم از نام بردن خودداری کنیم اما در رابطه با این پرونده باید بگویم قوه قضائیه وظیفه دارد به بهترین نحو ماموریت های خود را به منصه ظهور برساند. قوه قضائیه در انجام مأموریت های خود بی تفاوت است و تلاش می کند تا عادلانه بودن رسیدگی ها را تضمین کند. همه در برابر قانون مساوی هستند و کسی که بگوید با قانون آشنا نبوده پذیرفته نیست. پس هر که بخواهد اشتباهاتش را جبران کند، دستش را می گیریم. افرادی که عامل و عاملان جنایت یا نماینده مجلس بوده اند باید عناوین آنها احصا شود و در صورت محکومیت به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید