این سربازان ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت می کنند / جزئیات بیشتر

این سربازان ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت می کنند / جزئیات بیشتر

مشاور عالی قرارگاه آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز فراهم شدن فرصت های شغلی مستقل برای سربازان خبر داد.

سردار موسی کمالی مشاور ارشد قرارگاه تربیت سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به امکانات قرارگاه تربیت سرباز برای سربازان ماهر گفت: سال گذشته آن دسته از سربازان ماهری را معرفی کردیم که در حین خدمت مهارتی را آموخته و مهارتی نیز دریافت کرده اند. گواهی آموزش، آنها می توانند برای وام خود اشتغالی درخواست دهند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام این افراد، اقدامات وام و بررسی ها آغاز شده است، گفت: واریز وجه موسسات آموزشی برای پذیرفته شدگانی که سال گذشته درخواست خود را ثبت کردند در حال انجام است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مشاور عالی قرارگاه تربیت سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره میزان تسهیلات ارائه شده به سربازان گفت: تسهیلات اشتغالزایی برای سربازان واجد شرایط در قالب خوداشتغالی تا سقف 150 میلیون تومان در اختیار سربازان قرار می گیرد. سربازانی که مدت خدمت آنها تمام شده و تاریخ آزادی آنها کمتر از پنج سال است.

وی افزود: سربازانی که بعد از خدمت قصد دارند اشتغال مناسب داشته باشند می توانند دوره های آموزشی را در طول خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغالزایی نیز برای حمایت از آنان پرداخت می شود.

مشاور عالی رئیس قرارگاه مرکزی آموزش ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افراد در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل می توانند با اداره کل استان محل سکونت خود تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید