این سه بازیکن استقلال برک نکونام را در دربی بردند

این سه بازیکن استقلال برک نکونام را در دربی بردند

با نگاهی به اسامی بازیکنان استقلال مشخص می شود که شاگردان جواد نکونام در سال های اخیر اگرچه در دربی مقابل پرسپولیس حضور داشته اند، به خصوص در فصل گذشته که سه بار مقابل هم قرار گرفتند، اما امتیاز چندانی ندارند. تجربه در این مسابقه در بین بازیکنان استقلال سه بازیکن از این نظر شرایط متفاوتی دارند و می توان آنها را «دربی بازان» نامید.

*سید حسین حسینی در دروازه یکی از باتجربه ترین بازیکنان استقلال با تجربه چندین فصل (8 فصل – از شروع لیگ هفدهم تا امروز) حضور در دربی دور برگشت لیگ و جام حذفی محسوب می شود. یکی از باتجربه ترین فوتبالیست های استقلال در این زمینه.

*روزبه چسمی هافبک دفاعی استقلالی ها که در این فصل گاها به عنوان مدافع میانی و یا آخرین مدافع برای استقلال بازی کرده است از جمله دربی های آبی های پایتخت شماست که می تواند عصای جواد نکونام باشد. در مسابقات پنجشنبه فوتبالیستی با تجربه دو جام جهانی و حتی یک گل در بالاترین سطح فوتبال (مقابل ولز).

*سومین و آخرین بازیکن در بین فوتبالیست های استقلال که می توان او را «دربی بازان» دانست، امیرارسلان مطهری است که در دوران فوتبالی خود 4 بار مقابل پرسپولیس گلزنی کرده است. مهاجمی که اگرچه در این فصل خیلی زود از ترکیب اصلی جدا شد و حالا روی نیمکت تیمش نشسته است اما قطعا حضورش در دربی می تواند مشکل جواد نکونام را حل کند.

دربی هفته پنجم و سری معوقه لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.