اعزام 2 جاسوس زن و مرد از فرانسه به ایران; جزئیات جدید دادستان کل کشور ترفند شومی که دشمنان در سال های 1378، 1387 و 2 سال پیش به کار بردند.

اعزام 2 جاسوس زن و مرد از فرانسه به ایران;  جزئیات جدید دادستان کل کشور ترفند شومی که دشمنان در سال های 1378، 1387 و 2 سال پیش به کار بردند.

روز جدید دادستان کل کشور گفت: امروز دشمنان به معیشت مردم حمله کردند و دو جاسوس را که در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند دستگیر کردند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای قانونگذار غرب کشور که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند با تهاجم فرهنگی از مردم انتقام بگیرند و انقلاب و اسلام را نابود کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت مشترک در بین مردم سراسر کشور و ویژگی‌های بارزتر در برخی استان‌ها، افزود: تاریخ بوده و خواهد بود و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای وکلا از چهار استان غربی نیز در دفاع از روز گذشته است. مسیر آنها

رئیس دادستانی با بیان اینکه منطقه غرب همواره از حساسیت و امتیاز خاصی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: اولین منطقه ای که در آغاز جنگ مورد حمله صدام خبیث و استکبار جهانی قرار گرفت، غرب کشور و مردم آن مناطق بود، انقلاب. ، نظام و کشور وارد عرصه مقاومت و نبرد شد.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی از استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان در برابر تجاوزات رژیم بعث دفاع کرده و با دشمنان مقابله کرده اند، گفت: شهرستان های قصرشیرین و کرمانشاه و در مراحل اولیه فرود آمدند و آنها را ناکام گذاشتند. برای رسیدن به تهران با ذلت و ذلت برنامه ریزی کن.

منتظری افزود: حماسه آفرینی مردم این مرز و بوم در میدان نبرد و مقاومت توأم با حماسه های مردم در سراسر کشور در دفاع مقدس بود و این تلفیق، همدلی و وحدت موجب ماندگاری انقلاب، ارزش های اسلامی شد. و حماسه آفرینی های هشت ساله جنگ تحمیلی.»

رئیس دادستانی ادامه داد: در شرایطی که دشمن سعی می کند از اختلافات قومیتی، نژادی و مذهبی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کند، علمای شیعه و اهل سنت با وحدت و اتحاد، محبت، دوستی و برادری را سرلوحه کار خود قرار دادند. «هر لحظه مانع نفوذ دشمن می شوند.

وی گفت: در طول تاریخ حادثه ای مانند پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعدی که مردم و بزرگان فکری و مذهبی در تحقق و تداوم آن نقش مستقیم داشته باشند را ندیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردم نه تنها در پیروزی انقلاب، بلکه در تداوم و در تمام مراحل از جمله دفاع مقدس ضروری است، گفت: دست به دست هم دادند و به دنبال این بودند که ظرف یک هفته به تهران برسند. این حضور مردم و حماسه آفرینی جوانان در انقلابی که هنوز مبانی و عناصر منسجمی نداشت و مانع از اهداف شوم دشمن شد.

وی با بیان اینکه خون شهدا از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرد، افزود: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد فراز و نشیب های بسیاری بوده است که رهنمودهای حکیمانه و روشنگرانه امام راحل در دهه اول سپس حمایت عالی مردم توانست انقلاب را به خانه بازگرداند.

منتظری با اشاره به ترفندها و سرمایه گذاری های دشمن برای از بین بردن انقلاب، خاطرنشان کرد: شکل اقدامات خصمانه دشمن هر روز یک روز در قالب جنگ تحمیلی و روز دیگر به صورت توطئه های داخلی، کودتا و … اختلاف و تفرقه بین قبایل و مذهب و …

دادستان کل دشمن هرگز از تلاش برای پایان دادن به انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید، گفت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تنها در جبهه های فرهنگی با ورود به عرصه تخریب باورها و هویت اسلامی جوانان ما، می تواند انقلاب و ارزش های والا به آن ضربه بزند.
فراخوانی برای جوانانی که جنگ تحمیلی را ندیده اند

وی خطاب به جوانانی که جنگ را ندیده اند، از آنان خواست تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند، مانند جوانانی که در هشت سال جنگ با فداکاری های فراوان در برابر تهاجم صدام از این آب و خاک دفاع کردند.

منتظری با تاکید بر اینکه باید بر اساس نقشه ها و نقشه های دشمن عمل کنیم، گفت: جبهه دیگری که دشمنان برای نابودی انقلاب و از بین بردن عزت و استقلال مردم برنامه ریزی کرده اند، جنگ اقتصادی است.

به گفته دادستان کل کشور، دشمن به قصد مقابله با مردم با نظام، معیشت مردم را متمرکز کرده است، اما ایستادگی مردم همانند حوزه دفاع مقدس، دشمن را ذلیل خواهد کرد.

وی همچنین به طرح هدفمندی یارانه ها و توزیع عادلانه آن در بین مردم اشاره کرد و افزود: وضعیت اقتصادی کشور مساعد نبود و باید اصلاح این وضعیت در دستور کار قرار می گرفت که البته اجرای این طرح باید آغاز می شد. . از دولت قبل.»

منتظری با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی همگام با دنیا و منطقه و در کشور در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی تلاش می کنند این اصلاحات و جراحی های اقتصادی را با کمترین آسیب برای مردم به ویژه اقشار ضعیف برنامه ریزی کنند.
اعزام 2 جاسوس از فرانسه به ایران

دادستان کل کشور با اشاره به یکی از مصادیق تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام گفت: کشوری که خود را مهد تمدن و آزادی می داند اخیراً یک فرانسوی و یک فرانسوی را در پوشش توریست بدون اطلاع به ایران فرستاد. و نیروهای امنیتی اسلامگرا از ابتدا آنها را زیر نظر داشتند.

منتظری ادامه داد: این دو جاسوس مدتی است در ایران مستقر شده اند و در نقاط مختلف با افراد مختلف مجالس و حلقه هایی را برای براندازی نظام تشکیل می دهند.

رئیس دادستانی کشور گفت: این جاسوسان عناصر مرتبط را در کشور آموزش می دادند تا با سوء استفاده از شرایط داخلی و جذب مردم به خیابان ها، به مناسبت ها و بهانه های مختلف به مبارزه و مخالفت با نظام بپردازند.

وی افزود: برخی از جیره خواری های استکبار در دنیا با سوء نیت قصد قیام و تجمع در داخل برای دمیدن در بوق ده ها نفر در رسانه های بیگانه داشتند و این همان ترفندی است که در برخی کشورها انجام شده و محقق شده است. ” .

منتظری گفت: در ایران دشمنان در سال های 78، 87 و 2 سال پیش این ترفند شوم را به کار بردند، اما هوشیاری و بصیرت مردم مانع از آن شد که به اهداف شوم خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید