کاربران فضای مجازی استان هرمزگان از هشتگ دلیر ساحل نشینان لذت بردند


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807329

منش سپس هشتگ ساحل نشینان شجاع را جزو ترندهای برتر توییتر فارسی اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پیروی منش مسئول فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ وی از مشارکت گسترده فعالان فضای مجازی استان در رزمایش 24 ساعته در توییتر خبر داد.

پیرمنس در تشریح این اقدام افزود: کاربران فضای مجازی هرمزگان به مناسبت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور از زمان انقلاب اسلامی در استان هرمزگان پرداختند.

وی بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم جنگ سایبری را برای تغییر افکار به ویژه اندیشه های نسل جوان به راه انداخته و به دنبال براندازی فرهنگ ایرانی هستند.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) حضور گسترده همه آحاد جامعه در فضای مجازی را موضوعی مهم دانست و گفت: نباید اجازه دهیم عرصه های مختلف فضای مجازی به تهدیدی جدی تبدیل شود.

وی گفت: امروز شاهد حضور گسترده تر از گذشته در پیام رسان های مجازی هستیم و شبکه های نخبگانی برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند حضور کارشناسان هستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی و جهاد تبیین در کشور، خاطرنشان کرد: امروز جبهه دشمن تهاجم ترکیبی، اقتصادی، رسانه ای، دیپلماتیک، سیاسی و… را آغاز کرد. جنبه های این حمله ترکیبی.

مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروز نیز باید حرکت ترکیبی داشته باشیم و در همه جهت تلاش کنیم.

وی در ادامه قهرمان افزود: دفاع یک وظیفه ضروری است اما در موقعیت دفاعی همیشه نمی توان کار کرد بلکه باید در زمین های مختلف تهاجمی کار کرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها در درجه اول مسئولیت دارند، همه موظف هستند در این زمینه وارد میدان شوند و هرکسی که بستر گفت و گو با مردم دارد موظف به کار است، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی در کشور بسیار زیاد است. کار باید بیان شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید