چرا اجازه ملاقات با ساحل نشینان را نداشتند؟

و در نهایت هیچکس به این سوال پاسخ نداد که چرا هواداران و خبرنگاران تیم ملی اجازه حضور در تیم ملی را ندارند. در نهایت اعضای تیم با یک ون از محوطه خارج شدند. اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که در بوشهر و استقبال مردم از برخی بازیکنان تیم بوشهری نیز همین اتفاق افتاده است. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که به استقبال کنندگان اجازه تجمع و حضور در فرودگاه داده نشده و به نظر می‌رسد درگیری‌هایی رخ داده است.

روز گذشته برخی رسانه های اصولگرا با انتشار متن هایی با عنوان «نظرات مردمی درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» به دنبال این بودند که بگویند اینها نظر ما نیست. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا با انتشار کامنت هایی ملی گرایان را «غیور»، «خائن» و «خائن» خواند. در نهایت این خبرگزاری ها از مسئولان خواستند با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برخورد قاطع کنند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

فدراسیون فوتبال روز دوشنبه از رسیدگی به رویدادهای مربوط به مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای و به ویژه دیدار فینال خبر داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکشنبه شب موفق شد تیم قدرتمند برزیل را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و قهرمان جام بین قاره ای شود. قهرمانی در امارات چهارمین عنوان ساحلی پوشان کشورمان در این تورنمنت بود تا ایران در کنار روسیه و قبل از برزیل به تیم پرافتخار این مسابقات تبدیل شود. یعنی در حالی که واکنش های چشمگیر برخی از بازیکنان پس از گلزنی و همچنین شاد نبودن آنها هنگام بالا بردن جام قهرمانی حواشی ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید