این سه بازیکن پرسپولیس برای استقلال شانس گلزنی دارند

این سه بازیکن پرسپولیس برای استقلال شانس گلزنی دارند

در تاریخ بازی های استقلال و پرسپولیس، مواقع زیادی پیش آمده است که مردم گل هایی به ثمر رسانده اند که هیچکس فکرش را نمی کرد بتواند دروازه رقیب را در دربی باز کند، اما… یکی از مواردی است که می تواند پاسخ گوی این گل باشد. سوال امروز ما بهنام طاهرزاده است. فوتبالیستی که در 21 سالگی به پرسپولیس پیوست و در ده دقیقه پایانی دربی چهل و سوم به زمین آمد و توانست در دیدار خداحافظی فرشاد پیوس سومین گل پرسپولیس را به ثمر برساند و دروازه بهزاد گلمپور را باز کند.

از طاهرزاده می پرسیم کدام بازیکن پرسپولیس در دربی شانس بیشتری برای گلزنی دارد که می گوید: بازی بسیار سخت، سخت و تاکتیکی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال در آمادگی خوبی است و پرسپولیس هم شرایط ایده آلی دارد اما معتقدم تجربه بازیکنان پرسپولیس و حتی نیمکت این تیم بیشتر است. در میان پرسپولیسی ها مهدی عبدی و سعید صادقی که در دو دیدار قبلی گل های بیشتری به ثمر رسانده اند، بیشتر از بقیه هستند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه می دهد: حتی فکر می کنم جورجی گلچیانی هم شانس گلزنی دارد چون فکر می کنم این بازی پنالتی خواهد داشت. جورجی پنالتی زن اول پرسپولیس است و در دربی خارج از خانه دو گل به استقلال زد. او بازیکنی آرام و حرفه ای است که می تواند از روی ضربات ایستگاهی مقابل حریف گلزنی کند. البته همانطور که گفتم یک مسابقه سخت و فشرده را پیش بینی می کنم زیرا این مسابقه بازی مرگ و زندگی است و قهرمانی لیگ در میانه راه است. امیدوارم پرسپولیس در این دربی پیروز شود و انشالله اسبش را برای قهرمانی در لیگ برتر زین کند.

از استقلال درباره گل به خودی طاهرزاده اش پرسیدیم و به شوخی گفتیم: نان آن گل را خوردی؟! اما او پاسخ می دهد: نه! نان دربی را نخوردم. این گل برای همیشه در کلکسیون افتخارات من خواهد ماند و همیشه بابت گلی که به استقلال زدم به خودم افتخار می کنم. بزرگترین آرزوی هر بازیکنی پرسپولیس و استقلال است و من هم خوشحال بودم که در بزرگترین مسابقه فوتبال ایران موفق به گلزنی شدم اما وقتی بعد از بازی به خانه خود در کرج برگشتم هیچکس مرا نشناخت!

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: بچه های کرج به استقلالی ها زنگ زدند و اسم من را به عنوان بچه بومی مطرح کردند اما من را نمی شناختند و من یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خود را معرفی کنم. من در آن زمان ماشین نداشتم و جواد حبانی لطف کرد و مرا تا کرج رساند، اما در کل هنوز حس خیلی خوبی نسبت به آن روز و این هدف دارم. بازیکنانی که در دربی گل زده اند، می دانند که از چه حس خوبی صحبت می کنم.

بهنام طاهرزاده در پایان دلایل جدایی زودهنگام خود از پرسپولیس را بیان کرد و گفت: سه سال در پرسپولیس با افتخار توپ بازی کردم و خاطرات خوبی از آن دوران دارم. خاطرات تلخی هم از برخورد چند بازیکن بزرگتر با من دارم که به طرز عجیبی حضور یک جوان 21 ساله را در تیم قبول نکردند و اجازه انواع آزار و اذیت را علیه من دادند. یکی از آن بازیکنان احمدرضا عابدزاده بود که قبل از پرسپولیسی شدنش همیشه او را عقاب آسیا می‌دانستم و تحسین می‌کردم، اما با وجود اینکه در جوانی به تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کرد، با جوانان خوش‌بین نبود. من و ones.. من هرگز او را نبخشیدم زیرا او با من بد رفتار کرد که به من اجازه نداد آنقدر که در پرسپولیس انگیزه داشتم بازی کنم و بدرخشم. به هر حال گذشته ها گذشته اند، اما برخی چیزها هرگز فراموش نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید