فریبا: دیدن گلزنی یک بازیکن استقلال همیشه خوب است

او افرود: استقلال در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد، هرچند سپاهان یک بازی دیگر در اختیار دارد و اگر 3 امتیاز از این بازی بگیرد صدرنشین خواهد بود.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از استقلال، پرسپولیس و سپاهان که برای قهرمانی با هم رقابت می کنند، تیم های دیگری مانند ذوب آهن، ملوان و تراکتور که با امتیازهای خوبی که کسب کرده اند در میانه های جدول قرار دارند. تلاش برای نزدیک شدن به آنها در بالای جدول هستند و هیجان بازی ها افزایش یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟ وی خاطرنشان کرد: در این دوره از لیگ شرایط تیم ها به گونه ای است که تا پایان لیگ نمی توان به وضوح اعلام کرد که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

فریبا درباره نقاط ضعف استقلال نیز گفت: در دیدار مقابل نساجی مازندران، استقلال در همه پست ها عالی بود و هیچ نقطه ضعفی نداشت، اما در مجموع به دلیل نبود دفاع وسط و آسیب دیدگی هر دو خط دفاع، شرایط برای استقلال کمی سخت شد. . امیدوارم مصدومان استقلال هر چه زودتر به بازی برسند تا ترکیب دوباره تکمیل شود. البته در بازی دیروز عملکرد رمضانی و محمدی قابل توجه بود و من واقعا خوشحالم که رمضانی به خاطر شخصیت خوبش گل زد.

وی در پایان گفت: بازیکنان استقلال در حال حاضر از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی به سر می برند و امیدوارم تا پایان لیگ در این وضعیت به میدان بروند.