برزیلی پیش بینی کرد: ایران با گلزنی این 2 بازیکن پیروز می شود

برزیلی پیش بینی کرد: ایران با گلزنی این 2 بازیکن پیروز می شود

تیم ملی برزیل شروع خوبی در جام جهانی 2022 داشته و با دو برد در دو بازی ابتدایی و در آستانه دیدار پایانی مرحله گروهی صعود خود را قطعی کرده است. این تیم در دو بازی سه گل به ثمر رساند و حتی یک گل هم دریافت نکرد و هواداران خود را برای کسب ششمین قهرمانی امیدوار کرد. آنها توافق کرده اند که در دومین جام جهانی آسیا جام را کاپیتان برزیل بالای سر ببرد. این مورد توسط لوسیانو ادینهو تاکید شده است.

«ادر لوسیانو» گلزن سابق لیگ برتر ایران که هنوز هم مثل دوران حضورش در تراکتورسازی فارسی را خوب و واضح صحبت می کند، درباره شرایط تیم ملی برزیل و ایران گفت:

اینجا برزیل است، برزیل قهرمان است
از صعود زودهنگام پسران برزیلی خوشحالم. البته تیم ما بسیار قوی تر از آنهایی است که از این بابت خوشحال باشیم. اما دیدید که ما هیچ مشکلی برای پیشرفت نداشتیم و همه چیز را یک بازی زودتر تصمیم گرفتیم. اینجا برزیل است، برزیل قهرمان است، شک نکنید!

سه ستاره برزیل از نظر ادینهو
اولین ستاره تیم ملی برزیل در این مسابقات نیمار است. پس از او، ریچالیسون و وینی جونیور. به جز این سه نفر، بقیه بازیکنان تیم نیز در باشگاه های خود ستاره هستند. ما به این تیم امیدواریم و فقط قهرمانی می خواهیم. کم کم تیم بهتر می شود و قهرمان می شویم.

شما آمریکا را بگیرید و بالا بروید
دوست دارم ایران در بازی مقابل آمریکا پیروز شود. من فکر می کنم شما برنده این بازی دو-هیچ هستید. در این بازی سردار آزمون و مهدی طارمی گلزنی کردند و ایران پیروز شد و راهی مرحله حذفی شد.

ایران تیم خوبی دارد و برزیل بهترین است
تیم ایران در بازی اول شکست خورد اما بازی بسیار سختی مقابل ولز انجام داد. شما تیم خوبی دارید که شایسته ارتقاء است. به نظر من در بین تمام تیم های حاضر در جام حذفی، برزیل بهترین است. ما تیم های خوب دیگری هم داریم که من تیم خود را به آنها ترجیح می دهم.

پیش بینی سخت است، ما فقط انرژی مثبت می فرستیم
فوتبال غیرقابل پیش بینی است. تیم های خوبی برای قهرمانی داریم. من به جای اینکه تیم قهرمانی را پیش بینی کنم، فقط برای بچه های برزیلی انرژی مثبت می فرستم و دعا می کنم که قهرمان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید