بارش برف و باران در راه است/ ورود سامانه بارشی از جمعه به چهارمحال و بختیاری

زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792267

مهران رائراگپور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد چهارمحال و بختیاری می شود که تا اواسط هفته آینده دوشنبه در استان فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: برای امروز و فردا جو استان نسبتاً پایدار است و پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت.

وی افزود: از روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد چهارمحال و بختیاری می شود که تا اواسط هفته آینده روز دوشنبه در استان فعال است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش ها از بعدازظهر جمعه در شهرستان کوهرنگ آغاز می شود و تا پایان روز جمعه به تدریج بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

چراغ پور گفت: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بارش باران و برف پیش بینی می شود ضمن اینکه وزش باد نسبتا شدید دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از نظر دما شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و لردگان با بیشینه دمای 19 درجه گرمترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری بوده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دمای فعلی شهرکرد 2 درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته 5 درجه سانتیگراد افزایش یافته و رطوبت هوا برای صبح امروز در شهرکرد 61 درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید