ورود سامانه بارشی و آغاز بارش برف و باران از سه شنبه / افزایش دما در نیمه شمالی کشور

ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783816

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود بارش های جدید از شمال غرب، بارش برف و باران را برای کشور از روز سه شنبه و کاهش محسوس دما پیش بینی کرد و اعلام کرد: از امروز تا دوشنبه در نیمه شمالی کشور به تدریج دما افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، با خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور، تنها در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش‌های کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌شود.

فردا و پس فردا در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و با ثبات وجود دارد که باز هم باعث افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی می شود. البته بعدازظهر دوشنبه در نیمه غربی کشور و در ارتفاعات زاگرس ابری و بارش پراکنده خواهد بود.

از امروز تا دوشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش تدریجی دما وجود دارد. از روز سه شنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

روز دوشنبه وزش باد گرم در استان های گیلان و اردبیل و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در نیمه شمالی کشور، بارش برف و باران، تندباد و دمای قابل توجه پیش بینی می شود. شروع خواهد شد.

روز سه‌شنبه با افزایش جریانات بر روی دریای خزر به سمت شمال در استان‌های ساحلی خزر، از شمال غرب و به تدریج به سمت غرب و جنوب غرب و در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس بارش باران، وزش باد شدید موقت و برف پیش‌بینی می‌شود. مناطق سرد و مرتفع

دریای خزر در روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج و خلیج فارس و غرب تنگه هرمز از امروز تا بعدازظهر دوشنبه مواج است.

آسمان تهران امروز ابری همراه با وزش باد گاهی پیش بینی می شود که امشب به تدریج غبارآلود می شود. فردا و پس فردا در تهران غبار محلی تشکیل می شود و از بعدازظهر سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی در پایتخت نیز بارش خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران امروز ۱۴ و ۷ درجه است.

امروز بندرعباس با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و همدان با حداقل دمای 5 درجه زیر صفر و زنجان با حداقل دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهند بود. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید