سامانه بارشی جدید از پنجشنبه وارد کشور می شود/ افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی کشور

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782316

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه و آغاز بارش ها در شمال کشور، هوای آرام و پایدار را تا اواسط هفته برای اکثر نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده های هوا در صنایع پیش بینی کرد. شهرها . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، هرمزگان، شمال و شرق خوزستان، برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، اصفهان، خراسان جنوبی، بوشهر، مرکزی، قم، جنوب لرستان هرمز و خلیج فارس، بارش. بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و مناطق با برف سرد به طور موقت پیش بینی می شود.

امروز در برخی نقاط استان های تهران، البرز و سمنان بارش کوتاه مدت خواهد بود.

بارش ها امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان، شمال فارس و نیمه جنوبی هاد یزد رو به افزایش است.

بارش ها فردا در جنوب کشور و در استان های فارس، بوشهر، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب اصفهان، جزایر تنگه هرمز و خلیج فارس و برخی مناطق هرمزگان و کهگیلویه و بویرا ادامه دارد. – احمد و چهارمها هوا بلند و سرد به صورت برف خواهد بود.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای اکثر نقاط کشور هوای آرام و پایدار پیش بینی می شود که غلظت آلاینده های هوا را در شهرهای صنعتی و پرتردد به ویژه تهران و کرج افزایش می دهد.

روز سه شنبه در برخی مناطق استان های کرمان، فارس و خراسان جنوبی بارش باران پیش بینی می شود و با نفوذ جریانات شمالی دریای خزر از روز چهارشنبه بارش در گیلان و اردبیل آغاز می شود.

روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود و در نوار شمالی و استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران خواهد بود.

از فردا تا چهارشنبه افزایش تدریجی دما برای نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود اما از روز پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دما برای استان های ساحلی شمال غرب دریای خزر خواهیم بود.

آسمان امروز تهران ابری همراه با مه خفیف، گاهی بارش باران و کاهش تدریجی ابر در بعدازظهر، حداکثر دمای پایتخت 11 درجه بالای صفر خواهد بود.

امروز اهواز با دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین و اراک با دمای 8 درجه بالای صفر سردترین مرکز کشور هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید