کاهش دما با ورود سامانه جدید بارشی / آغاز بارش ها از نیمه غربی کشور


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813276

سازمان هواشناسی از آغاز بارش ها از اواسط اسفندماه پس از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: امروز سواحل خزر تا 10 درجه کاهش دما دارد، در شمال غرب کشور کاهش دما پیش بینی می شود. با 6 درجه

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز برای استان های خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می کنیم.

سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز مناطق شمال غرب و غرب را تحت تاثیر قرار می دهد و در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز غربی بارش باران، برف و تندباد ایجاد می کند.

فعالیت گسترده بارش ها علاوه بر این مناطق به ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان گسترش می یابد.

فعالیت سامانه بارشی به تدریج سواحل دریای خزر و بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

روز سه شنبه در نواحی شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده را پیش بینی می کنیم.

سامانه بارشی جدید از بعدازظهر چهارشنبه مجدداً در مناطق شمال غرب بارندگی خواهد داشت و به تدریج مناطق غربی، زاگرس مرکزی و البرز غربی را تحت تأثیر قرار می دهد.

طوفان برای امروز در دامنه های جنوب شرقی، شرقی و جنوبی البرز پیش بینی می شود و فردا و سه شنبه در نیمه جنوبی کشور خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

امروز سواحل دریای خزر بین 8 تا 10 درجه سانتیگراد است اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای سواحل شمالی کشور 6 تا 8 درجه افزایش و در شمال غرب کشور 6 درجه کاهش را پیش بینی می کنیم. درجه سانتیگراد

از امروز در تهران بتدریج سردتر، از فردا تا چهارشنبه در تهران نیمه ابری و بارانی و از سه شنبه تا پنجشنبه پیش بینی می کنیم دمای هوای پایتخت دوباره افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید