بارش ها تا چهارشنبه در چهارمحال بختیاری ادامه دارد/ سرما، یخبندان و مه

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793274

مهران رائراگپور گفت: این سامانه که هم اکنون فعال است، روز چهارشنبه از استان خارج می شود و با خروج سامانه، کاهش دما، یخبندان و مه دور از انتظار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: سامانه بارشی که اواخر روز جمعه در این استان فعال شد، بارش های بسیار خوبی را به ویژه در نواحی غربی به دنبال داشت.

وی افزود: در عملیات اجرایی این سامانه بارشی تاکنون در ایستگاه های شهرکرد 10 میلی متر، کوهرنگ و لردگان حدود 80 میلی متر، بروجن 4 میلی متر، سامان 7 میلی متر، فارسان 27 میلی متر، اردل 73 میلی متر، فرکشار 5 میلی متر، ایل بیگی 6 میلی متر، بلداجی 22 میلی متر مالخلیفه 60 میلی متر، بن 2 میلی متر، شلمزار 50 میلی متر و ایستگاه دوآب صمصامی نیز 70 میلی متر بارندگی را به ثبت رساندند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به 10 سانتی متر رسید.

چراغ پور گفت: سامانه بارشی تا پایان روز سه شنبه در چهارمحال و بختیاری با شدت و ضعف فعال است.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت امروز یکشنبه تا اواسط فردا دوشنبه از شدت بارش ها اندکی کاسته می شود و باز هم از بعدازظهر فردا تا سه شنبه بارش های شدید ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: سامانه فعال در روز چهارشنبه از استان خارج می شود و با خروج این سامانه کاهش دما، یخبندان و مه دور از انتظار نیست.

چراغپور گفت: بلداجی طی 24 ساعت گذشته حداقل دمای صفر درجه سانتیگراد را ثبت کرده است و مالخلیفه با دمای درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان بوده است.

وی گفت: دمای فعلی شهرکرد درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است و رطوبت هوای شهرکرد صبح امروز 81 درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید