بارش ها تا فردا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد/ کاهش دما برای روزهای دوشنبه و سه شنبه


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910318

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از فردا این سامانه به تدریج از استان خارج می شود اما پیش بینی می کنیم بعدازظهر امروز فعالیت سامانه در نیمه شرقی کاهش یابد و برای فردا در این منطقه بارش باران پیش بینی نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: در اکثر شهرستان های استان گزارشی از بارش باران داریم.


وی تصریح کرد: بیشترین بارندگی ایستگاه چالگرد در شهرستان کوهرنگ 40 میلی متر و در این مدت برای شهرکرد 5.2 میلی متر، بروجن 3 میلی متر، لردگان 5.17 میلی متر، اردل 5.15 میلی متر، فارسان 4.5 میلی متر و سامان 4.5 میلی متر بوده است. 1.5 میلی متر، بن 5.6 میلی متر، شلمزار 3.5 میلی متر، سورشجان 2.7 میلی متر، فرخ شهر 2 میلی متر، ملک خلیفه 19 میلی متر، بلداجی 10 میلی متر، لیرابی و بروجن 22 میلی متر.


چراغ پور ادامه داد: این سامانه امروز همچنان در استان فعال است و به صورت دوره ای شاهد بروز بارش شدید باران و در برخی مواقع همراه با رعد و برق خواهد بود.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از فردا این سامانه به تدریج از استان خارج می شود اما پیش بینی می کنیم بعدازظهر امروز در نیمه شرقی فعالیت سامانه کاهش یابد و برای فردا در این قسمت بارش باران پیش بینی نمی شود.


وی افزود: کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود اما بارش باران نخواهد بود. مه صبحگاهی این روزها برای برخی نقاط استان دور از دسترس نیست و سامانه بارشی جدید اواخر هفته استان را تحت تاثیر قرار می دهد.


چیراگ پور گفت: صبح امروز چالگرد با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان و در 24 ساعت گذشته مالخلیفه با بیشینه دمای 16 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان ثبت شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید