بارش باران تا ظهر امروز ادامه دارد/ کاهش دما از روز سه شنبه

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797377

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

مهران رائراگپور گفت: تا ظهر امروز بارش های پراکنده در شرق استان مانند نواحی بن، سامان، بروجن و شهرکرد پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: بارش ها در غرب استان تا ظهر امروز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در شرق استان مانند بن، سامان، بروجن و شهرکرد تا ظهر امروز بارش پراکنده پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: بعدازظهر امروز سه شنبه و چهارشنبه شاهد بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان به ویژه در استان خواهیم بود. ارتفاعات
چراغ پور یادآور شد: بارش موثر دیگری تا روز پنجشنبه در روستاها نداریم و بارش ها پراکنده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه صبح پنجشنبه از استان خارج می شود، افزود: کاهش محسوس دما از روز سه شنبه تا پایان هفته دور از انتظار نیست.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین ایستگاه استان بروجن با کمینه دمای منفی 6 و ایستگاه ایل بیگی با بیشینه دمای 9 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین ایستگاه استان معرفی شده اند.
چراغ پور بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته را برای جنوب چهارمحال و بختیاری برشمرد و ادامه داد: 28 میلی‌متر برف در ایستگاه ماله‌لیفه و 16 سانتی‌متر برف در لردگان ثبت شد که بیشترین بارندگی در این مدت بر روی زمین بود. .
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای فعلی شهرکرد پنج درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته همزمان با هشت درجه سانتیگراد کاهش، رطوبت هوا 97 درصد کاهش یافته و دید افقی به 200 متر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید