بارش باران در لرستان ادامه دارد/ کاهش دما


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907624

اکبری آخرین بارندگی‌های سیستماتیک در لرستان را تا روز پنجشنبه ادامه دارد و از امروز تا پنجشنبه دما کاهش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص وضعیت جوی لرستان در ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: از امروز تا پنجشنبه این سامانه بارشی بر منطقه ما حاکم است و پیش بینی می کنیم امروز هوای وزش باد برای تمام نقاط استان به غیر از از هوای ابری، وزش باد شدید و کوتاه برای نقاط منفصل استان به ویژه در نواحی شرقی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و رگبار تگرگ برای مناطق مستعد.

وی افزود: با ادامه فعالیت این سامانه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نواحی شرقی منطقه بارش شدید باران و در سایر نقاط منطقه رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی لرستان گفت: این شرایط ناپایدار در استان به ویژه برای مناطق شرقی لرستان با خطراتی از جمله آبگرفتگی جاده ها، روان آب، اختلال در تردد و لغزندگی جاده ها همراه است.

وی تصریح کرد: با توجه به تقویت بادها و گسترش احتمالی منشأ گرد و غبار از کشور عراق، افزایش گرد و غبار همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نواحی غربی استان دور از انتظار نیست. .

اکبری گفت: از امروز تا پنجشنبه دما در حال کاهش است و این وضعیت ناپایدار از بعدازظهر پنجشنبه به طور کامل از جو منطقه خارج می شود و از جمعه تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه آرام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید