بارش باران در لرستان ادامه دارد/ رکورد بیشترین بارندگی در «شل آباد»


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910312

اکبری آخرین بارندگی در استان را ذکر کرد و گفت: بیشترین بارندگی در شول آباد الیگودرز با 45 میلی متر به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص میزان بارندگی اخیر در لرستان و شرایط جوی اخیر استان اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی اخیر به آسمان لرستان خوشبختانه مقادیر قابل توجهی از بارش ها را داشتیم. بارندگی در تمام نقاط استان

وی افزود: از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی تا صبح امروز در خرم آباد 31 میلی متر، بروجرد 12، کوهدشت 30، الیگودر 18، پلدختر 20، درود 28، الشطر 9، نورآباد 7، ازنا 22، رومشکان 16، سراب. دور 29، ایمان در آباد 30 میلی متر، در سیلاخور 25 میلی متر، در سپیدداش 35 میلی متر، در ریمل 30 میلی متر و در شول آباد 45 میلی متر بارندگی داشتیم.

معاون هواشناسی لرستان گفت: آنچه نقشه ها و مدل ها نشان می دهد همچنان شاهد فعالیت سامانه بارشی بر جو منطقه هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر ابر و وزش باد شدید تا متوسط ​​شدید، در مناطق مستعد تگرگ رگبار باران و رعد و برق و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات رگبار برف پیش بینی می کنیم.

اکبری تصریح کرد: با توجه به میزان بارندگی ها با خطراتی از جمله اختلال در تردد، لغزندگی معابر، روان آب و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط مواجه خواهیم بود.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی تا پایان عصر امروز به طور کامل از جو منطقه خارج می شود و فردا تا سه شنبه در منطقه هیچ بارندگی نخواهیم داشت و پیش بینی ابر و سرعت باد و برای امشب نیز کاهش دما در شبانه روز را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید