بار دیگر درگیری های اجتماعی مانع از ساخت کمربند سوم دهداش می شود


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896019

کشمکش های اجتماعی بار دیگر مانع از اجرای یک پروژه مهم و حیاتی در دهدشت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، احداث رینگ سوم دهدشت در سال 72 در طرح جامع شهرسازی به تصویب رسید و همواره در صحبت های مسئولان به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای خروج شهر از بن بست مطرح می شود. و به ساخت و ساز سرزمین های ولایت و بسیان رونق بخشد

پروژه کمربندی سوم دهدشت را نباید تک بعدی و صرفاً همراه با ترافیک در نظر گرفت چرا که سال هاست این طرح قطعی نشده و اگرها و اگرهای زیادی از سوی مسئولان برای اجرای این کمربندی مطرح شده است.

اگر این طرح مهم اجرا شود، جدای از سهولت در تردد، منجر به ساخت و ساز بسیاری از زمین های اطراف، کاهش قیمت مسکن و در نتیجه کاهش اجاره بها و توسعه شهری می شود.


5065d5fe 4a45 4d33 85d0 ee34ac7176eb خبر خاکستری

پس از سال ها بلاتکلیفی، علیرغم اعلام قبلی روابط عمومی فرمانداری، امروز چهارشنبه 25 شهریور 1401 ساعت 18:00 با حضور مسئولان و اعضای شورای شهر، قرار بود سومین کمربندی شهر دهدشت شکست بخورد. در زمین به دلیل اعتراض مالکان و درگیری های اجتماعی این موضوع تکمیل نشد.

با توجه به تضادهای موجود در پروژه های کهگیلویه و حضور کارشناسان بی وجدان در اکثر پروژه های این شهرستان، به یکی از معضلاتی تبدیل شده است که پروژه ها را لاک پشت وار به حرکت درآورده و پروژه حیاتی کمربند سوم که قرار بوده است. برای ساخت باید دید که شهر دهدشت در زمینه ساخت و ساز مسکن از بن بست خارج می شود، شهرک سازی ها و مشکل محورهای مواصلاتی در شهر حل می شود! یا این پروژه در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید