بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی در اردبیل افتتاح می شود


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912779

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: برای حمایت از مشاغل خانگی و درآمد پایدار اقشار کم درآمد بازارچه دائمی در اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس نوظهور مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تشریح برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: تا بسازیم می مانیم. شعار سال بسیج سازندگی خدمت به مردم است و با این نگاه گروه های جهادی در همه عرصه ها وارد عرصه محرومیت زدایی می شوند. بخش هایی از استان

وی به روحیه بسیجی و کار جهادی اشاره کرد و گفت: امروز کار جهادگران باید در همه دستگاه های اجرایی اجرایی شود چرا که کشور نیاز به سرعت عمل دارد و با روحیه سخاوتمندانه کاری نمی توان انجام داد.

نوظهور از فعالیت 200 گروه جهادی در هفته بسیج خبر داد و گفت: گروه های جهادی استان همزمان با هفته بسیج به هموطنان در مناطق محروم خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی ارائه می کنند.

وی از جهاد تبیینی به عنوان اصلی ترین برنامه گروه های جهادی یاد کرد و گفت: جهاد تبیینی در برهه کنونی که کشور در آستانه هجوم دورگه ها و دورگه ها است، همه باید برای روشنگری و خنثی سازی توطئه های دشمن تلاش کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل، برگزاری تدریس جهادگران فاطمی 2، همیشه فعال اقتصادی گروه های جهادی، ایجاد صندوق های قرض الحسنه بسیج در استان، ارائه برنامه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از جمله برنامه های بسیج سازندگی در بسیج است. هفته

وی از راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات مشاغل خانگی در اردبیل خبر داد و گفت: بازارچه محلی دو روز در هفته برگزار می شود و فرصتی برای ارائه و فروش محصولات خانگی، احیای مشاغل و صنایع دستی فراموش شده و در نتیجه درآمد پایدار برای مردم است. فقیر برنده می شود

نوظهور همچنین به طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: ساخت 90 واحد مسکونی از 900 واحد مسکونی 80 درصد پیشرفت داشته و در هفته بسیح 25 واحد به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به طرح آبرسانی به مناطق فقیرنشین اشاره کرد و گفت: با کمک دستگاه های اجرایی به 454 روستای بالای 20 خانوار آبرسانی می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از برگزاری همایش دامداران و چوپانان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد، شناخت ظرفیت عشایر و برنامه ریزی برای مشکلات و موانع تولید این است. گروه بزرگ کشور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید