بازارچه دائمی عرضه محصولات زنانه در خراسان جنوبی افتتاح می شود


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882101

هزالی با اشاره به اینکه بازاریابی و عرضه محصولات در بازار یکی از مشکلات جدی زنان است، گفت: بازارچه دائمی برای عرضه محصولات زنانه در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقانسیه هزالی امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ایده ها، خانه ها و فناوری ها که با هدف نمایش توانمندی ها و دستاوردهای بانوان خراسان جنوبی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه توانایی های بسیار خوبی را از بانوان استان خراسان جنوبی مشاهده کردم. و با وجود اینکه زمان ورود و هماهنگی ما با تاخیر انجام شد، تمامی بانوان شهرها و روستاهای مختلف با اشتیاق و انگیزه فراوان در این نمایشگاه حضور یافتند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم دولت قدردان این اعتبارات باشد و برنامه ریزی و حمایت خوبی برای حمایت از زنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه طرح اعتباری اشتغال بانوان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برای حمایت از زنان سرپرست خانوار نیز برنامه داریم و اعتبار ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

هزالی درباره تخصیص اعتبار برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی گفت: اگر در حوزه کشاورزی پروژه و صنایع مناسب برای تبدیل در روستاها داشته باشیم بدون سقف از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکل بازاریابی و عرضه محصولات به بازار و حمل و نقل یکی از مشکلات جدی فراروی بانوان در کشور است، ادامه داد: بازارچه های فصلی و مرزی می تواند کمک کننده باشد اما بنا داریم در هر استان حداقل یک بازارچه داشته باشیم. از طریق تامین اعتبار عرضه دائمی محصولات بانوان.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: از استانداری و شهرداری نیز انتظار می رود زمین و مکان مناسبی را در اختیار بگذارند تا بازارچه دائمی بانوان در خراسان جنوبی ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید