بازار میوه و تره بار یاسوج; از ارزان قیمت تا واقعیت/ آیا وعده مسئولان محقق شد؟

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803086

در روزهای اخیر تماس های مکرری از سوی مردمی داشتیم که چندین بار به بازار میوه و تره بار یاسوج مراجعه کرده و از برخی مشکلات گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، چند ماهی از تیراندازی و تحرک پر سر و صدای مسئولین شهر یاسوج و شعار مبارزه با فروشندگان میوه و تره بار در یاسوج می گذرد، خبری نویدبخش و الهام بخش که از ابتدا آغاز شد. مورد استقبال مردم و رسانه ها قرار گرفت.

واقعیت همین بود، دست دلالان و برخی خانواده ها در جیب مردم یاسوج بود و مردم واقعاً با گرانی این اقلام روی سفره های خود مواجه بودند.

چقدر میوه در همین شهر یاسوج و سی سخت تولید شد که وقتی به دست خریدار واقعی رسید با قیمت گزافی مواجه شد.

842e5f2d 98af 4404 a712 bd9b95c3103e خبر خاکستری

چند وقت پیش یکی از باغداران سی سخت جعبه هایی را که به یکی از این دلالی ها در یاسوج داده بودم ده دقیقه بعد با قیمت دو برابر به مردم عرضه کرد.

واضح است که میدان میوه و تره بار یاسوج برای جلوگیری از زیاده خواهی دلالان و تحویل میوه مرغوب به مردم با کیفیت مناسب ایجاد شده است.

به این ترتیب گروه های مختلف دولتی و قضایی دست به کار شدند تا در این امر به خوبی ایفای نقش کنند.

در روزهای اخیر تماس های مکرری از سوی مردمی داشتیم که بارها به میدان رفته و از برخی مشکلات گلایه داشتند.

aa6fa93a d189 41ce 92ce bbc26f65d91a خبر خاکستری

یکی از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه گاهی کیفیت برخی از محصولات ارائه شده به اندازه تبلیغات نیست، گفت: برخی از محصولات ارائه شده در این میدان تفاوت قیمتی با سطح شهر یاسوجی ندارند.

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی نیز گفت: برخی از محصولات به سختی در این بازار خرده فروشی می شود و باید به صورت عمده خریداری شود که از توان اقتصادی ما خارج است.

البته باید منتظر ماند و دید سهم میادین میوه و تره بار یاسوج در کاهش قیمت ها در یاسوج چقدر خواهد بود و آیا مردم تا حد امکان از این موضوع رضایت خواهند داشت؟

خبرنگار: شیخ ممو
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید