بازتاب درگذشت محمدرضا یزدانی خرم در سایت فدراسیون جهانی والیبال

ساعت: 23:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801723

سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با انتشار مطلبی از زندگی محمدرضا یزدانی، هورام، از درگذشت رئیس سابق فدراسیون والیبال ابراز تاسف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به درگذشت رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران در سن ۷۵ سالگی نوشت: فدراسیون جهانی والیبال به شدت متاثر از این حادثه و اندوه است.

یزدانی هورام از سال 1368 تا 1385 به مدت 17 سال ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا را بر عهده داشت.

فدراسیون والیبال ایران در دوران ریاست وی به موفقیت های زیادی دست یافت که از آن جمله می توان به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال های 1998، 2001 و 2005 اشاره کرد.

والیبال ایران اندکی پس از تغییر ریاست از یزدانی هورام به داوری در رده اول آسیا قرار گرفت.

یزدانی در سال 1383 به دلیل خدمات والیبال از جمله ساخت فضاهای ورزشی و آموزش بیش از 150 مربی بین المللی مدال لیاقت را از رئیس جمهور ایران دریافت کرد.

یزدانی خرم میراث ارزشمندی از خود بر جای گذاشت. فدراسیون جهانی و تمامی خانواده های بین المللی این ورزش به خانواده، دوستان و جامعه والیبال ایران تسلیت می گویند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک می دانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید