بازتاب صعود ایران به سایت فرانسوی

بازتاب صعود ایران به سایت فرانسوی

به گزارش سایت فوتپک فرانسه، کمتر از ده ماه دیگر، جام جهانی فوتبال 2022 آغاز خواهد شد. مسابقه ای که همه منتظر آن بودند و فرصتی برای ایران خواهد بود تا در ششمین و آخرین مرحله تاریخ خود به میدان برود. ایران با ستارگانی چون طارمی و کودوس با پیروزی مقابل عراق به عنوان اولین تیم آسیایی راهی جام جهانی شد.
ایران همچنین اولین کشوری است که لباس های خود را برای جام جهانی انتخاب کرده است. از اوایل دهه 2000، فدراسیون ایران مدام در حال تغییر اسپانسرها و برندهای لباس خود بوده است. در بیست سال گذشته کمتر از ده تغییر ایجاد شده است. در حالی که ایران در جام جهانی 2018 پیراهن آدیداس را بر تن می کرد، این برند ایرانی اکنون تامین کننده پوشاک ایرانی برای جام جهانی است.

بدین ترتیب پیراهن خانگی دارای نوار سبز افقی در سطح سینه است که نشان فدراسیون را بر روی خود دارد. روبانی که روی لوگو می رود و قرمز می شود تا رنگ های پرچم کشور را به خاطر بسپارد. رنگ هایی که هم در لبه آستین و هم روی سطح یقه و شانه ها دیده می شود. یک قاب سبز رنگ در کنار ظاهر می شود.

رنگ دوم ایران در جام جهانی نیز قرمز است.

بنابراین ایران اولین تیمی است که پیراهن های خود را برای جام جهانی 2022 ارائه می کند. سایر تیم هایی که قرارداد دارند، به خصوص با نایک، آدیداس یا پوما، باید هفته ها یا ماه ها منتظر بمانند تا لباس های خود را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید