بازجذب متخصصین مناطق فقیرنشین خراسان شمالی / وجود متخصص قلب و عروق تمام وقت گرمه و جاجرم


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836067

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد؛

محمدرضا جمعه زاده از پذیرش مجدد تعدادی از متخصصان در خراسان شمالی خبر داد و گفت: با حضور این متخصصان در شرایط محرومیت استان، نیاز به درمان و دسترسی مردم به متخصصان تا حد زیادی مرتفع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا جمعه زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: مرکز محقق شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 59 نفر از متخصصان سهمیه در استان خراسان شمالی برای شروع کار دعوت شدند که چهار نفر از آنها برای همکاری نیامدند.

جمعه زاده گفت: دو متخصص بیهوشی، یک متخصص قلب و یک جراح عمومی به دلیل شرایط خاص نتوانستند به منظور ارتقای سطح خدمات درمانی در استان شروع به کار کنند.

وی افزود: در حال حاضر با حضور این پزشکان در شرایط محرومیت استان، نیاز به درمان و دسترسی مردم به متخصصان تا حد زیادی از بین رفته و برای رفع نیازهای استان برای داشتن متخصص بیشتر انجام شده است. پیگیری های لازم با وزارت بهداشت.»

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین در خصوص مزایای متخصص قلب و عروق به صورت تمام وقت در گرمه و جاجرم، گفت: در صورت نیاز شهرستان ها.

جمعه زاده گفت: با پیگیری های مستمر معاونت آموزشی دانشگاه، توانسته ایم در تمام روزهای ماه پوشش کامل تخصصی قلب را به بیمارستان جوادالائمه شهر جاجرم اضافه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید